REKLAMA

 

REKLAMA

 

ZDIEĽAŤ TÚTO STRÁNKU NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

 

Excimer - operacia oci

« naspäť na zoznam tém
Autor: Tomáš
Dátum: 03.05.2008 - 20:19

Bol niekto z Vas na operacii oci EXCIMER laserom? Napiste Vase skusenosti, pocity, priebeh pred, pocas a po zakroku. Po akom case sa Vam ustalili dioptrie?

Reagovať na úvodný príspevok

najstaršie hore najnovšie hore

STRÁNKOVANIE
začiatok | 2 | 3 | 4 | 5 | práve ste na 4. strane z 5

Autor: Peter
Dátum: 18.08.2009 - 13:18

Ahojte, poradte, potrebujem rychlo referencie na SPINN v ruzomberku. Dakujem.Ist tam, aleb inde?

Autor: Livia E-mail
Dátum: 10.09.2009 - 16:03

Ahoj, mas prosim ta tel. kontakt na operacnu ambulanciu v Ruzomberku?

Autor: Jana
Dátum: 03.01.2010 - 14:45

0800 222 220 alebo laser@spinn.sk

Autor: Alena
Dátum: 12.08.2009 - 18:36

Ahojte, ak chcem isť na vyšetrenie do nejakeho očneho centra v BA, tak si musim priniesť aj odporučanku od svojej očnej lekarky? (bez diagnózy?)Ja vlastne ani presne neviem čo mi je, moja očna mi povedala, že mam šedy zakal (mam 25 rokov,)ale keď som si prečitala o astigmatizme tak všetky príznaky na mna sedeli, aj to slabe a rozmazane videnie do dialky aj do blízka.
Kebyže mam iba ten zakal ,tak som našla jedno centrum ,kde to preplaca poisťovna, je to centrum dr. Bohma v ružinove, ale tam ak mam podla mna aj astigmatizmus nemôžem isť, keď tam robia iba zakal.
To by som asi mala zmeniť očnu lekarku však? Aby som vedela čo mi presne je a podla toho si najsť centrum.
V CMO sa tušim plati aj za zakal?

Autor: barney
Dátum: 11.08.2009 - 10:42

zdravim, moja zena bola minuly tzden v CMO na laseku, mala -6 a -6, zattial sa to hoji v poriadku, viete mi napisat po akom casi priblizne uvidi normalne?

Autor: Mimi
Dátum: 12.08.2009 - 15:05

Barney, do 4 dní a bude sa to stále lepšiť, to jej ale asi povedal primár Veselý.

Autor: Heluš
Dátum: 12.08.2009 - 19:08

Ahoj ja som bola na LASEKU v CMO v Blave pred 2 týždňami a už vidím úplne perfektne, dioptrie som mala -4 a -5, 75. Sem tam sa mi ešte láme svetlo, ale inak je to už úplne v poriadku..takže do takého týždňa uvidí už do pohody, ale kým sa to úplne zahojí trvá pol roka...

Autor: barney
Dátum: 18.08.2009 - 21:03

uz ma 11 dni PO. vidi uz omnoho lepsie akurat ju reze prave oko, berie efflumidex. v piatok ide na kontrolu. mavate aj vy pocit ze vas reze oko a podobne, druhe oko ma OK.

Autor: Eliška E-mail
Dátum: 24.08.2010 - 07:26

Ahoj. Som objednaná na september do CMO. No neviem si predstaviť, že si len tak kľudne ľahnem a budú sa mi vŕtať v očiach. Dávajú niečo na ukľudnenie? Mala som na uvažovanie dosť času, dokonca som pozrela nejaké video ( neodporúčam ) , takže som si touto operáciou istá, ale strach teda mám :o)

Autor: Andrea
Dátum: 22.07.2009 - 15:13

Ahojte, chcem sa niekoho s podobnou skúsenosťou spýtať..totiž mám 3,5 ročného syna, ktorému diagnostikovali astigmatizmus a zhoršené videnie do dialky 4 dioptrie, dostal okuliare 1,5 diop na obe očká s 1 cylindrami. neviete mi niekto povedať, či ak by nosenie okuliarikov nepomohlo, dá sa táto vada operovať? A čo vlastne cylinder je??? Veľmi ma trápi, že už taký maličký má takéto problémy. Prosím, napíšte, ak niekto viete, ďakujem.

Autor: Michal
Dátum: 24.07.2009 - 15:36

Ahoj. Cylinder znamena, ze ma kusok vychylenu os ... cize vidi rozmazanejsie ... pokial ide o operaciu alebo ine moznosti, tak s tym ti nepomozem :( .. mozno ak napises na nejaku kliniku, tak ti poradia viacej ...

Autor: zlatíčko
Dátum: 01.08.2009 - 18:05

No astigmatizmus nie je až taká vada, ako si myslíš, spočíva v trošku rozmazanom videní. To je práve ten cylinder, ktorý spomínaš. Ja sama mám astigmatizmus,/alebo som mala/ mám 31 rokov, 23. 7. som bola na laserovej operácii, ktorá je vhodná práve na krátkozrakosť a spomínaný astigmatizmus. Synček je ešte maličký, je možné že sa mu to upraví aj okuliarkami, no keď mu budú v dospelosti prekážať, môže si to dať opraviť laserom. A ktovie čo ešte vymyslia v priebehu toľkých rokov.

Autor: Katarína
Dátum: 12.08.2009 - 18:20

Zlatičko
a plati sa za operáciu astigmatizmu?, ak ano kolko približne? Šedy zakal hradí poisťovňa, tak si myslim, že aj astigmatizmus by mohla, alebo aspoň časť sumy. dakujem.

Autor: zlatíčko
Dátum: 16.08.2009 - 16:33

Katarínka platí sa aj za astigmatizmus, ja som mala krátkozrakosť + astigmatizmus. Bola som na epi-lasik.

Autor: zlatíčko
Dátum: 16.08.2009 - 16:34

Platí sa ako kde, cca 1000 EUR. V Rbk majú akciu za 798 EUR obidve oči.

Autor: Michal
Dátum: 17.07.2009 - 08:12

Cafte :) ... pred mesiacom som bol na operacii v Ruzomberku na epi-laseku. Sice som Zilincan a kliniku mam tu pod nosom, tak som sa radsej rozhodol po dlhom citani roznych for a diskusii pre Ruzomberok. A vobec nelutujem. Objednany som bol na 9:00 na zakrok a 9:40 som uz sedel v aute na ceste domov :) ... inac zozente si doprovod ... ak ste z dalej ako pol hodky cesty, lebo ked prestane zaberat umrtvenie, tak nemate sancu mat otvorene oci :) ... po prichode domov mi asi 15-20 minut trvala husta bolest, kym zabrali lieky, ale potom to uz bola brnkacka :) ... najhorsie na tom celom procese rekonvalescencie bola ta nuda a jedine co sa dalo robit bolo pocuvat radio :)) ... momentalne mam mesiac po zakroku a vidim vyrazne lepsie .. na lavom oku mam pol dioptrie a na pravom stvrt s tym, ze doktor povedal, ze pojdem v pohodke na nuly :) ... pred zakrokom som mal 2,5 dioptrie + 3/4 cylindra na kazde oko ... personal je v Spinne prijemny a mily, takze vrelo odporucam ;)) ...

Autor: d.
Dátum: 17.07.2009 - 13:13

ahojky, dobre ze si napisal, cim viac pozitvneho citam tym viac sa na to tesim((. idem za dva tyzdne.... a inac mas liecbu za 12OO0SK oko, alebo tu za 16OOO s dozivotnoou zarukou? ja rpzmyslam...

Autor: Michal
Dátum: 20.07.2009 - 14:14

Ahojte. No ja som mal ten lacnejsi zakrok, ale nepytal som sa doktora, ze v com je rozdiel, tak sa ak chces spytaj jeho :) ... co sa tyka bolesti, tak to je silno individualne ... mna v den zakroku hrozne palili a skrabali oci asi len tych 15 minut kym zabrali lieky po umrtveni ... potom sa to uz dalo s prehladom vydrzat .. vecer som si dal 2 Rohypnoli a zapil poldeci hrusky (nie som troska, ale doktor odporucil ;)) )... zaspal som nasledne ako babatko aj s bolestami ... na druhy den to uz bolo este slabsia bolest na na 3. den bez bolesti (no majitel spinnu povedal, ze som muzska vynimka, ze to muzi zvladaju horsie:)) ... ale ze zeny to zvladaju v pohodicke:) )... ale bol som velmi svetloplachy a nedokazal som otvorit oci ani v pritmi ... ale po 4 dnoch mi uz nevadilo ani slnko ... akurat mi hodne prekazali tie kontaktne sosovky, nakolko som to nikdy nenosil a celkom ma rezali :) .. ale na piaty den mi ich vytiahli a bolo vsetko super :) (akurat par hodin som videl horsie) ... po tych 5. dnoch co som siel na kontrolu, tak som siel vlakom a sam ... som uz doprovod nepotreboval :) ... pokial mate este nejake otazky, tak v pohode piste ;)) .. rad pomozem :)) ...

Autor: zlatíčko
Dátum: 17.07.2009 - 20:46

Ahoj ja som objednaná do Spinnu na budúci týždeň, čím je to bližšie, tým sa viac bojím. Koľko dní trvali bolesti? Musíš nosiť aj tie polarizačné okuliare? A opaľovanie asi nehrozí, však?

Autor: Tina
Dátum: 19.07.2009 - 11:24

Ja som bola na excimeri a po 3 tyzdnoch som bola pri mori. Opatrnejsie a hlavne SPICKOVE slnecne okuliare. Mam dva mesiace po zakroku a mam ciste nulky. Mala som -4,5 na obidvoch ociach. A tiez sa pridavam k (ex)pacientom spinnu.:-) odporucam

Autor: zuzana
Dátum: 21.07.2009 - 10:55

ahoj tina..pises ze si mala -4,5 na oboch ociach ja som mala podobne a chcem sa ta opytat ako to bolo po tyzdni , dvoch, mesiaci....s videnim ked vravis ze teraz po dvoch mesiacoch mas ciste nulky.dufam ze aj ja sa toho dockam lebo stale (som mesiac po operacii) to nie je 100% stale sa mi trochu zahmlieva alebo zdvojuje videnie. ako fungujem normalne ale trochu mi to prekaza

Autor: Tina
Dátum: 03.08.2009 - 11:55

A kde si bola na zakroku a akou metodou? mne sa to hned vyrazne vylepsilo, a potom postupne uz len nebadatelne zlepsovalo. Nic som neregistrovala ale pristroje este ano:-) Uz sa mam konecne super,, bez okuliarov , prve leto... pa

Autor: zlatíčko
Dátum: 08.08.2009 - 21:35

ahoj zuzi, chcem sa ťa opýtať, ako je to teraz s tvojím zrakom, nakoľko mám ten istý problém ako ty. ja som bola operovaná 23. 7. no stále sa mi zahmlieva videnie, som z toho dosť nešťastná. čakala so, že to bude hneď ok, no zrejme musím byť trpezlivá.

Autor: zuzana
Dátum: 20.08.2009 - 08:42

ahoj zlaticko
no bola som na tej kontrole po mesiaci a pristroje ukazali 0.00 obe oci co som sa velmi potesila a doktor ma ubezpecil ze to zahmlenie ustupi ked sa rana dohoji a prave oko potrebuje viac hojenia nez lave a prave mi aj stale zahmlieva lave je uz ok na 99% by som povedala ale celkovo som velmi spokojna.navyse sa mi skomplikovala situacia ze som otehotnela tak som musela vysadit tie kvapky tak musim byt este opatrnejsia na infekcie a tak.mozno aj to hojenie sa tym spomalilo...neviem uvidime...

Autor: zlatíčko
Dátum: 08.09.2009 - 11:51

Zuzka, to som zase ja, tiež som bola akurát včera na kontrole po mesiaci, prístroje namerali -1, čo znamená presne ako pred operáciou. Som z toho hrozne smutná, nemyslím si, že keď sa to neupravilo doteraz, že sa to ešte zmení. Neviem čo budem robiť.

Autor: Michal
Dátum: 20.07.2009 - 14:19

Ahoj, no ja som tie okuliare polarizacne nosil len chvilku ... doktor povedal, ze pokial mi nevadi slnko, tak nie je problem :)... s opalovanim neviem ako, lebo som sa zacal opalovat az teraz :)... ale je tam mesiac co nemozes sportovat, tak ti neviem povedat ... inac naozaj sa nemas coho obavat :) ... hlavne si vsetky otazky spis na papier a popytaj sa doktora:) ... a nie ako ja, ze polovicu som pozabudal a potom som tam este vyvolaval :) ...

Autor: zuzana
Dátum: 21.07.2009 - 10:51

no ja som bola tiez pred mesiacom ale v Oftum KE a v stredu idem na mesacnu kontrolu. videnie mi stale kolise raz vidim ako jastrab a inokedy stale trochu zahmlene alebo jemne zdvojene videnie ale v globale fungujem normalne a som spokojna. doktor vravel ze s tym mam ratat ze to bude kolisat ale nejak extra mi to neprekaza a pomalicky sa to zlepsuje a ustaluje.co sa tyka pooperacnej bolesti tak na zakrok som bola v piatok a ten den ani sobotu som nemala ziadne bolesti!! az v nedelu to udrelo. ale nic co by 2 ibalginy a 1 dithiaden nespravil. prespala som a prelezala cely den a v pondelok rano zase pohodka bez bolesti. takze s tym som bola nadmieru spokojna lebo pocula som i o omnoho horsich reakciach. ale to je velmi individualne takze sa to neda predpovedat. tak to je moj zazitok.

Autor: Andrea
Dátum: 10.07.2009 - 14:32

Ahojte vsetci,

Kto ma diagnostikovane ochorenie keratokonus, tak v centre Mikrochirurgie oka uz vykonavaju metodu CXL - Corneal Cross Linking, ja som to podstupila ale v tom case ten pristroj este nemali v Bratislave, tak mi pan MUDr. Palo Vesely navrhol operaciu na klinike v Prahe kde tiez posobi. Info najdete na >link< aktualne informacie...mozem velmi doporucit...

Autor: Julia E-mail
Dátum: 04.08.2009 - 10:00

Môjmu synovi minulý týždeň diagnostikovali kerakotonus na ľ.oko /má 18/ a som z informácii o tejto chorobe veľmi zdesená..prosím Vás o nejaké info..akékoľvek..bud.týžden máme ísť po tvrdu šošovku a lekár p.mudrPeško mu doporučil x-linking..je to táto operácia CXL?? a Vám sa zlepšil zrak??prosím..pozastaví to progredovanie choroby?

Autor: Andrea
Dátum: 06.08.2009 - 09:18

AHoj
Mne diagnostikovali minuly rok keratokonus v Centre Mikrochirurgie oka v Bratislave. Mala som ho na oboch ociach. Zistil mi ho pan MUDr. Pavol Vesely, ktory posobi v tomto centre a sucasne pracuje aj v nemocnici v Prahe. Tiez mi odporucal metodu CXL tak som sa jej zucastnila. V tom case tuto metodu nevykonavali este v cmo pretoze nemali este pristroj a zhanat ine centrum v Bratislave som moc nechcela tak mi tento pan doktor navrhol operaciu v Prahe tak som tam za nim prisla, vykonal zakrok, ktory je bezbolestny a isla som domov. Potom som chodila na pravidelne kontroly a uzivala kvapky a teraz mam pol roka po operacii a na jednom oku mam 0% keratokonus teda ziaden a na druhom 10% este ale to je uz skoro nic. V decembri sa chystam na laserovu operaciu, na ktoru uz vdaka velmi dobrym vysledkom mozem ist. Tato metoda zastavi toto ochorenie ako u koho, podla toho v akom stadiu to ma ale ked pisete ze 18% tak to mu urcite pomoze. Ja som mala viac percent a na oboch ociach. Odporucam zucastnit sa metody CXL. A tu tvrdu sosovku to by som si ani nedavala, ludia sa na to stazuju ze to je dost neprijeme, hrozne to zatazuje oko a vobec to nepomaha. Mne to ani neodporucil nosit hned mi navrhol tuto metodu CXL. Snad som Vam nejake info zaujimave poskytla. A drzim palce.

Autor: Julia E-mail
Dátum: 07.08.2009 - 15:25

Dobry deň p.Andrea,prosim Vás o kontakt na Vás,chcela by som Vám zavolať,ak by ste si našli trochu času na mojich pár otázok.môj e-mail juliakutisova@gmail.sk, jkutisova@vub.sk ďakujem Vám i za Váš príspevok.Julia

Autor: jarka
Dátum: 01.07.2009 - 12:47

Som trosku smutna z toho ako si tu niektore centra robia naprieky...no myslim,ze niesom sama,ktora sa mysli,ze je tu az prilis vela Ruzomberku....kazdi z nas co sa bol dat operovat si vybral hlavne podla odporucany....internet je silna zbran,tak neverte vsetkemu co tu citate...ja osobne som na operacii bola a som velmi spokojna:-) ale RUzomberok to teda nebol

Autor: d.
Dátum: 02.07.2009 - 10:36

nemyslim si ze totoje nejaky reklama na rk, len sem proste pise vbiac ludi ktory boli operovani tam, resp. sa viacerim ce zapojit do tejto diskusie(:. a ako tak citam su tu aj ine miesta zilina, blava aj kosice....a ked je to centrum dobre, preco si to nechat pre seba...len piste ludkovia vsetci co ste na tom boli nezavisle od toho kde(: papa

Autor: Tina
Dátum: 19.07.2009 - 11:28

Ani ja si nemyslim,ze je to nejaka reklama spinnu.Je tu vela aj prof.Veseleho v BA, aj vela Vikomu. Je to podla mna otvorena diskusia, ktora pomohla uz mnohym z nas sa rozhodnut. Aj mne. A som vdacna za teketo diskusie, aj ked si niekto mysli, ze su zaujate..:-)

Autor: jarka
Dátum: 01.07.2009 - 12:31

Ahojki,
ja som bola v decembri v Prvom zilinskom ocnom centre a mozem ti to tam len a len odporucit.Pani Dr. Skrovinova je velmi mila a prijemna osobka,vysvetli cely priebeh operacie.Najskor ti spravia vsetky potrebne vysetrenia a potom ta objednaju na operaciu.v den operacie je dobre prist aj s doprovodom aj ked ja som v pohode odisla a nikto ma nemusel chytat:-)) znecitliveju ti oko,potom sa pozeras na svetielko ,doktorka ti zoskrabka kusok z rohovky a potom layser...vooobec to neboli a po samotnom zakroku vidis na 100% potom sa ti zacne menit zrat sem tam vidis lepsie sem tam horsie zalezi od organizmu,mne sa to tak cca do 1 mesiaca upravilo..prvy vecer ma to bolelo ale potom uz nie len sem tam...je to vyborna vec...touto cestou chcem aj podakovat Deniske Skrovinovej....je velmi mila ustretova a hlavne 24 hodin na telefone,keby sa nieco dialo...som veeelmi spokojna:-)

Autor: mima
Dátum: 29.06.2009 - 14:13

ahojte 26teho somm bola na vysetreni vRK a rovno mi aj operovali oci. Naozaj aj ja odporucam, ten pocit stoji zato...
ale davam jedno minus RK-spinn.. Davaju na konci balicek s liekmi, a moj nazor na taku bolest je tych tabletiek malo. Ja som mala statie ze mam sestru v zdravotnictve.ale inac odporucam. Ak ma niekto nejake otazky rada odpoviem mimusik19@azet.sk

Autor: Ivo
Dátum: 29.06.2009 - 21:40

Caute. Ja som bol vo stvrtok 25teho na operacii tiez v RK. Mne na tu bolest nepomohli ziadne tabletky. Musel som si to asi 30 hodin pretrpiet. Ale od soboty je vsetko absolutne v poriadku. Dnes mi vybrali ochranne sosovky a uz po 4 dnoch mam na pravom oku 0 dioptrii. Je to neuveritelny pocit :) Chcel som tu operaciu odlozit na buduce leto, ale som strasne rad, ze som siel uz teraz. Kamarat bol na laseku, tak mozem porovnat a jednoznacne odporucam epi-lasik.

Autor: d.
Dátum: 24.06.2009 - 15:09

ahojte, mam zaujem o ten zakrok, ale docitala som sa na stranke Spinn - u, ze ak ma niekto atopicky ekzem nie je vhodny na to. Ma s tym niekto skusenosti?diky

Autor: jarka
Dátum: 01.07.2009 - 12:34

Odporcam ti zilinske ocne centrum,tam ti daju vsetky potrebne informacie.. >link< bola som u nich a velkaaa spokojnost:-))

Autor: peter
Dátum: 25.11.2009 - 10:43

ja nie som spokojny s pracou v zilinskom ocnom centre..jedno okomi pokazili...

Autor: peto22
Dátum: 15.07.2009 - 23:42

určite je potrebné tieto veci zvažovať individuálne asi najlepšie urobíš keď sa obrátiš priamo na odborníkov a to na laserové pracovisko, ale nemusí to byť iba ZA ako doporučila jarka, všade ti ochotne poradia

Autor: erika
Dátum: 23.06.2009 - 23:24

mna by mal operaovat Mudr. F.Vesely kto ma skusenosti?

Autor: erika
Dátum: 23.06.2009 - 23:13

Moze mi niekto napisat kto bol v tomto centre CMO ake ma skusenosti?

Autor: Nováková Dáša E-mail
Dátum: 29.06.2009 - 12:48

.... ja som bola operová pred 10 rokmi, dioptrie mínus 6,5 + mínus 8,5. Doteraz vidím výborne bez okuliarov! Odporúčam.

Autor: erika
Dátum: 23.06.2009 - 22:54

ahojte vsetci.Dnes som bola na predoperacnom vysetreni v CMO v BA.Dost som z toho vyburana ked mi pan primar povedal co to vsetko obnasa a ake su tam rizika.Pred operaciou musim podpisat papiere ktore som teraz citala no neviem neviem.Ziadna slava...nie je tam zarucene ze sa operacia podari zatial som objednana na jul ale velmi budem nad tym premyslat.

Autor: jarka
Dátum: 01.07.2009 - 12:35

pre mna nekonecna radost po operacii som 7 mesiacov a uplannnaa spokojnost dokonca na jedno oko vidim takmer na 125%...je to super urcite odporucam

Autor: zuzana E-mail
Dátum: 17.06.2009 - 23:07

ahojte v piatok som objednana pod laser (epi-lasik) do kosic...oftum KE...ma prosim vas niekto skusenosti s tymto strediskom?lebo tu kazdy toci iba o ruzomberku a zacinam mat blby pocit zleho rozhodnutia...poradte pliiiiz

Autor: Klea
Dátum: 19.06.2009 - 10:37

Oftum v Kosiciach a Bratislave ma rychlejsi laser 400 Hz, Ruzomberok iba 200 HZ, rozhodla si sa dobre, je to objektivne lepsia kvalita.

Autor: Teo
Dátum: 21.06.2009 - 23:20

O laseroch moc neviem, ale logika z fyziky mi hovori, ze bude asi len rychlejsi, ked ma viac Hz. Ale z diskusii v cechach je to zanedbatelne vraj..

Autor: nexter
Dátum: 12.01.2010 - 22:18

To je poriadna blbost co si prave napisala... Jedine co je tak jeho frekfencia je rychlejsia. Samotny laser nemusi byt lepsi a ani nie je. Spinn je novsie centrum a preto ma novsi laser, vobec nevadi ze ma 2OO Hz. Ci budes na tom stole lezat o 5 sekund dlhsie je uplne jedno....

Autor: Tana
Dátum: 21.06.2009 - 23:24

Kamaratka bola v Oftume v BA a musela platit za kazdu pooperacnu kontrolu dalsich 20EUR, ktore nikde neuvadzaju v cennikoch. Povedia Ti to az ked prides na kontrolu. To len pre tych, ktori porovnavaju pracoviska s epi lasikom podla ceny...

Autor: zuzana E-mail
Dátum: 22.06.2009 - 10:58

ano to je pravda ze za kontroly sa plati navyse ale na to upozornuju vopred.teda tie priamo pooperacne su v cene ale plati sa za tie po 3mesiacoch roku a roku a pol ale tie vam moze spravit aj vas ocny lekar. to vam tam tiez povedia vsetko uz pri vstupnom vysetreni.takze mate vlastne na vyber

Autor: zuzana E-mail
Dátum: 22.06.2009 - 10:53

tak uz mam po...piatok bol v pohode, na podiv aj sobota ale nedela bola dost zla-oci boleli, slzili, stipali, rezali...no asi vsetko co sa len da..prakticky cely den som som prelezala a prespala ale dnes som uz ok len mam take suche oci a vidim dost hmlisto. zajtra idem vyberat sosovky tak som zvedava co dalej.zatial cafte

Autor: matyl
Dátum: 01.07.2009 - 12:36

z toho si nerob starosti...to si asi od nich niekto zaplatil...ja som bola v Ziline ale odporucam...uzasny pristup...

Autor: mima E-mail
Dátum: 17.07.2009 - 20:17

Ahoj,ja sa chystam tiez na zakrok do ZA,robia to na vlcincoch,ale z toho co tu citam,ze strasne bolesti,strata zraku ,tak mam hrozny strach,lebo je to predsa to najcennejsie.Ja mam dioptrie+1,00 a 1,25,mam velky rozdiel medzi ocami.Mozem zistit podrobnosti ako to tam prebieha a ako je to po zakroku?Dakujem za info. Mima

Autor: martin E-mail
Dátum: 07.06.2009 - 21:59

ahojte. ja som uz tiez rozhodnuty ze idem na tu operaciu. len este nisom celkom rozhodnuty ze kde. rozmyslam nad tym ruzomberkom, alebo nad kosicami. kto uz bol na tu operaciu, neviete mi povedat ako to je so soferovanim v noci? niekto vravi, ze ma problem v noci soferovat, lebo slabo vidi. dakujem za pripadne odpovede.

Autor: Maja
Dátum: 11.06.2009 - 22:12

Ahoj. Ja nepocitujem nijake neprijemne veci po tme a soferujem denne niekolko sto kilometrov, scasti po tme. Ale uz som sa aj ja stretla s tymto nazorom, ale je to vraj pri starsich laserovych pristrojoch

Autor: martin E-mail
Dátum: 12.06.2009 - 19:14

a kde si bola ty na operaciu?

Autor: Maja
Dátum: 15.06.2009 - 16:20

Bola som v Spinne v RK.

Autor: Anna
Dátum: 23.06.2009 - 10:59

ahoj
som z RK - čiže k očnému chodím do ÚVN v RK.
keď som bola zvedavá na laser.oper.očí tak mi bola odporučená poliklinika v ZA (nachádza sa niekde pri Dubni lidli a baumaxe)
odporučili mi to v máji tohto roka (2009)

Autor: peto22
Dátum: 23.06.2009 - 13:42

neodporučili ti dobre, ZA robí lasek s alkoholom, sú po tom suché oči, problémy s hojením. veď v Rbk máš výborné centrum a seriózny prístup, lekár čo ti to odporučil má určite za teba províziu.

Autor: jarka
Dátum: 01.07.2009 - 12:40

to nieje pravda...bola som tam osobne a nerobia len alkoholom...to je sproste ohovaranie...ze sa nehanbite....ja som bola pekne krasne na excimer a ziadny alkohol nic podobre...vobec som nemala napr.suche oci ako tu pisete,naopak skor mi stale slzili co bolo dobre....a nemyslim,ze je to o proviziach ale o tom ze sa tu snazi niekto robit inym zlu reklamu...je to nechutne....JEdnoznacne odporucam ZA je to pri kauflande poliklinika Zilpo....pani doktorka ma dve atestacie a neskutocne mnozstvo operacii za sebou...

Autor: peto22
Dátum: 15.07.2009 - 23:32

akú metódu operácie ti robili? PRK, Epilasik, Lasek?

Autor: martin E-mail
Dátum: 07.06.2009 - 21:24

ahojte. ja som uz tiez rozhodnuty ze idem na tu operaciu. len este nisom celkom rozhodnuty ze kde. rozmyslam nad tym ruzomberkom, alebo nad kosicami. kto uz bol na tu operaciu, neviete mi povedat ako to je so soferovanim v noci? niekto vravi, ze ma problem v noci soferovat, lebo slabo vidi. dakujem za pripadne odpovede.

Autor: jarka
Dátum: 01.07.2009 - 12:41

Odporucam ZA...vyborny pristup..som s nimi spokojna:-)

Autor: peto22
Dátum: 15.07.2009 - 23:34

pokiaľ ti majú robiť lasek tak sa tomu radšej vyhni, najideálnejší je epilasik

Autor: peto22
Dátum: 15.07.2009 - 23:36

odporúčam RK, výborný prístup, som s nimi spokojný, som 6 mesiacov po operácii a nemám žiadne problémy

Autor: Tana
Dátum: 05.06.2009 - 16:53

Ahojte, poradite mi centrum, s ktorym mate najlepsie skusenosti? Len si zacinam zistovat o tejto problematike, a rada by som v juli po dovolenke sla na excimerovy laser. Som z Liptovskeho Hradku. Kam mam ist? A kam a preco neist? Dakujem.

Autor: Ivo
Dátum: 12.05.2009 - 12:50

Caute. Za mesiac sa chystam na epi-lasik- Sice som si o nom nastudoval toho vela, ale chcem sa spytat, ci ho tu niekto uz absolvoval a ma teda prakticke skusenosti. Je to bolestiva operacia? Ake su obmedzenia po operacii? Ako dlho trva, kym sa oko zotavi? Pocul som, ze by to mala byt podstatne kratsia doba, ako pri starsich typoch operacii. Pripadne dalsie zaujimave informacie. Dik

Autor: Ema
Dátum: 12.05.2009 - 18:55

vyskušaj si to a "uvidis"

Autor: Ivo
Dátum: 12.05.2009 - 20:09

To mali byt "povzbudive" slova pred operaciou? :)

Autor: Maja
Dátum: 13.05.2009 - 23:09

Ja som bola vo februari v SPINNe v Ruzomberku. Predtym ziadna priprava len 14 dni nenosit sosovky, preoperacna kontrola a sla som pod laser:-) Ziadna bolest, ani potom. Az po hodine to zacalo skriabat, ale dala som si lieky, co mi dali a bol pokoj, rano uz v pohode. Vidim ako nikdy predtym. Odporucam Ti Ruzomberok.

Autor: Maja
Dátum: 13.05.2009 - 23:11

Ale udavaju, ze to zotavenie je do dvoch troch dni. Mne to, ako som pisala, preslo do rana. A to som bola okolo 19tej operovana. A samozrejme epi-lasik.Na ine by som nesla. Naozaj nevahaj a chod.

Autor: Ivo
Dátum: 14.05.2009 - 02:05

Ako ruzombercan idem na operaciu do Spinnu v Ruzomberku. Po prve som par minut po operacii doma, slahnem lieky a mam pokoj :) a po druhe pocujem na toto centrum zatial same chvaly. Tak dufam, ze sa pridam k spokojnym zakaznikom. Zaujimalo by ma, ako sa ti to vyvijalo po operacii. Lebo sa chystam 3 tyzdne po operacii do londyna oslavit (snad) uspesne statnice a kamarat po lasiku mal dost problem vydrzat dlhsie bez spanku s ocami tak, aby ho nestipali a ak sa nahodou dostal do zafajcenych priestorov, tak to bol prenho fakt zazitok.

Autor: yvonne
Dátum: 14.05.2009 - 00:21

Bola som na tom v Cornea, metóda Lasik.
Pred operáciou ti oči rozkvapkajú, aby vedeli presne zmerať odchýlky.
Ja som tam už bola tento rok na dokorekcii- pred rokom mi robili obe oči naraz, domou som šla so zalepenými očami a 4 dni som doma vylihovala a potom som jedno oko odlepila a v okuliaroch šla na kontrolu k lekárovi u nás v meste. Tento rok mi upravovali jedno oko, ktoré sa zhoršilo.
Samotná operácia je úplne bezbolestná. Ľahneš si pod laser, oko upevnia svorkou a sleduješ zelený bod. Najprv oko znecitlivia kvapkami, potom dôjde k výkonu, samotný laser pôsobí asi 20 sekúnd a potom ti oko zalepia, alebo dajú špeciálnu šošovku. Necítiš absolútne nič, len zápach spáleniny pri samotnom pálení laserom.
Po operácii ti môžu dať do oka šošovku a vidíš hneď(ale napriek tomu nefunguješ ako v bežný deň), táto metóda je o 100euro na oko drahšia. Alebo ti oko zalepia a nefunguješ aj tak 4 dni. Prvé bolesti prídu tak po hodinke, vlastne ide o štípanie.
Ja som si šľahla Ibuprofen a oko potom len slzilo. Po kritickom prvom dni si o.k.
Osobne odporúčam metódu prelepeného oka- jednak je lacnejšie, a pokiaľ by došlo ku zhoršeniu, už nebudeš platiť nič, ani za vyšetrenie.Pri metóde so šošovkou musíš ísť na kontrolu hneď 1 deň po zákroku a na štvrtý deň na jej vybratie.Pri zhoršení platíš vyšetrenie asi 35Euro.
Pri prelepenom oku môžeš ísť na kontrolu aj k inému lekárovi, ktorý ti oko na štvrtý deň odlepí.
Ustálenie videnia je do pol roka. Pred zákrokom si zisti, či klinika garantuje bezplatnú dokorekciu v prípade zhoršenia.
To je véééľmi dôležité.

Autor: Ivo
Dátum: 14.05.2009 - 02:20

Ano, mam dozivotnu zaruku rekorekcie v cene, premyslal som chvilku nad lasikom, ale prave preto, ze kamarat sa spamataval z lasiku este par mesiacov a ja sa chystam 3 tyzdne po operacii "uzivat zivot :)", tak sa spolieham na epi-lasik. Mimochodom, nemala si po lasiku pri rekorekcii problem s hrubkou rohovky? Pretoze mnohi vravia, ze zaruka rekorekcie zdarma je len reklamny trik, ze rohovka je vacsinou prilis tenka na dalsiu operaciu.

Autor: maria
Dátum: 22.05.2009 - 17:38

Mne to v Spinne vysvetlili, ako je to s tou garanciou. Oni uvadzaju vsade ze zakuka v ramci technickych moznosti pristroja. V praxi to znamena, pokial nemas -9 Dioptrii a viac, je velmi pravdepodobne, ze by sa opakovana operacia mala dat vykonat. Pokial mas vyssoe ako -9 ta pravdepodobnost klesa a hrozi, ze rohovka bude velmi tenka a nebude sa to dat dokorigovat. Verila som im, znie to logicky. Mam uz mesiac po zakroku a mam obidve oci na nule.:-) fantazia, mala som -4 a -4,5D.

Autor: yvonne
Dátum: 23.05.2009 - 00:07

Ja som mala dioptriu len -1,75, druhú -1,5. Čím vyššia je dioptria, tým hrubšiu vrstvu rohovky treba odstrániť. Tak v mojom prípade zrejme možno ešte niekoľkokrát reoperovať...Ale teraz vážne, žiadne také problémy som nemala. Ale kto má takú -8, tak to nebude možné reoperovať donekonečna.

Autor: Imre
Dátum: 27.04.2009 - 17:35

Aká je najmodernejšia metóda laserovej korekcie kratkozrakosti? A kde sa vykonava na Slovensku? Predpoladam ze nie vsetky pracoviska maju k dispozicii najnovsie lasery, preto sa pytam

Autor: Ivo
Dátum: 29.04.2009 - 19:57

Pokial viem, tak vhodnu metodu vzdy urcuje doktor/ka,co ta bude operovat. Kazda ma svoje obmedzenia, najma velkost dioptrii, ake mas. Ja som niekolko poslednych mesiacov hladal odpoved prave na otazku, co hladas ty a dospel som k tomu, ze kazde stredisko vyzdvihuje prave tu svoju metodu ako najlepsiu. Preto som zacal radsej zistovat, co sa s okom deje pri jednotlivych typoch operacie. Mne vysiel ako najlepsia metoda epi-lasik s vawefront laserom. Ale samozrejme nezabudaj, ze som tiez len laik :)
Epi-lasik preto, ze pri operacii odklapa najtensiu cast rohovky a pri rohovke si treba vazit kazdy usetreny mikrometer hrubky, aby bola pevnejsia a odolnejsia.
Pri epi-lasiku ako pri jedinom je odklopena cast tak tenka, ze niesu prerusene nervy v rohovke a preto nehrozi narozdiel od inych typov operacie syndrom sucheho oka.
A vawefront laser preto, ze po nom vraj operovany clovek vidi dobre ostro aj v noci.
Bol som na predoperacnej kontrole v jednom stredisku, co tieto moje poziadavky splna a v juni idem pod noz :)

Autor: Imre
Dátum: 02.05.2009 - 21:26

Dakujem za reakciu, kam ides na operáciu? Ja planujem v juni, v BA, Karlovka alebo AuparkTower.

Autor: Ivo
Dátum: 03.05.2009 - 13:34

Ja idem v Ruzomberku-v SPINNe tam robi jeden z najlepsich ociarov na Slovensku. Ale pozeram, ze v AuparkTower robia tiez epi-lasik a na tom istom modernom laseri. Aj odbornikov zda sa tam maju dobrych. Ja som ruzombercan a navyse tu v SPINNe to robia za 400eur, kym v Auparku vidim v cenniku 500eur, tak nemam nad cim uvazovat, pojdem do SPINNu. Ale keby som si to dal robit v blave, tak asi v AuparkTower, vypada to tam fajn. Ides naisto, alebo sa este len rozhodujes?

Autor: Imre
Dátum: 04.05.2009 - 18:55

Ja som rozhodnutý, pred 6 rokmi ma moj očný lekár ( kamarat) od zákroku odhovoril, (robil na jednom laserovom pracovisku v BA), vtedy sa ale este nrobil epilasik, teraz ten isty lekar mi doporucuje epilasik, takze idem na to, prekazaju mi okuliare aj sosovky, tak uz nemam co riesit, dioptrie su velke..

Autor: Lubos
Dátum: 05.05.2009 - 10:59

Suhlasim s Ivom, tiez so zistoval a dospel som k nazoru, ze pokial to bude mozne u mna urobit, tak epilasik. A tiez som objednany do Ruzomberka do SPINN-u. Som z Levic,ale rozhodla cena. Odbornici porovnatelni, laser rovnaky ale cena super. Prakticky o 200 ojro menej ako v BA.

Autor: Imre
Dátum: 06.05.2009 - 00:33

laser nie je uplne rovnaky, vyrobca ten isty, ale ine typy. ruzomberok ma 200 Hz wavelight Allegretto Wave , Aupark ma 400 HZ Wavelight Eye-Q, Jeden vyrobca, ale iny typ. Pri prvom jedna dioptria 4 sek, pri druhom 2 sekundy
neviem ci to stoji za tych 200 € rozdielu,ale neriesim, preplatil by som na doprave do RK viac

Autor: mato E-mail
Dátum: 17.09.2009 - 01:24

..to nemyslis vazne ze cesta do RK ta vyjde viac ako 200eur? odkial cestujes? a cim? ;-)

Autor: Mato
Dátum: 05.05.2010 - 21:53

Predpokladam, že autom... ? :) A ked so to spocitas prist na vsetky tie pooperačné kontroly, tak budeš mat fakt problem zmestiť sa do 200 Eur. a nepoctam este ten cas ktory pri tom straviš :)..

Autor: Tibor
Dátum: 20.04.2009 - 10:19

Ahojte, rad by som podstupil operaciu laserom Som z Liptovského Mikuláša. Rozhodujem sa medzi Vikomom v Ziline a SPINom v Ruzomberku. Viete mi poradit z vlastnych skusenosti? Dakujem

Autor: Ivo
Dátum: 22.04.2009 - 14:42

Cau. Ja som bol vcera v Ruzomberku na predoperacnom vysetreni. Byvaly spoluziak bol pred 2 mesiacmi v Ziline. Po operacii mal asi 2 tyzdne dost silne bolesti a len lezal v posteli. Vysvetlili mi, ze je to preto, ze v Ziline robia starsi typ operacie Lasek a v Ruzomberku robia najnovsi epi-lasik. Tak som nemal nad cim premyslat a v juni som objednany na epi-lasik do Ruzomberka.

Autor: monika
Dátum: 24.04.2009 - 19:02

Ahoj, neviem ako je v Ziline, ale ja som bola 17.5 operovana v RK a môzem odporucat!
Prijemny ludia, kvalitne sluzby, najnovšie vybavenie, a ak dobre viem, tak najlepsi lekar na SR. Mozno este stihnes aj jarnu zlavu a dostanes slniecne okuliare zdarma. Inac od utorka som uz pri pc, takze super. Ak mas nejake otazky, pokojne napis, rada poradim:) email: khiarra@centrum.sk

Autor: Tibor
Dátum: 24.04.2009 - 23:50

Dakujem Vam, som objednany do RK.:-)

Autor: jarka
Dátum: 01.07.2009 - 12:44

Odporucam ZA....bola som osobne a vyborny pristup...lekarka 24 hodin na telefone v pripade komplikacii...mily pristup:-)

Autor: ja
Dátum: 15.04.2009 - 16:47

da sa operovat laserom aj zabiehanie (tj skulenie) jedneho oka? oko mi zabieha smerom von, niekedy sa ustali a pozeram pekne rovno ale ked som unavena alebo mam unavene oci tak zacne zabiehat, slabsie na neho vidim...nikde som nevidela zeby niekto spominal aj tento pripad, dakujem...

Autor: erika
Dátum: 24.03.2009 - 12:14

Ahojte vsetci.Chcem sa informovat na jednu vec. Pred operaciou podpisujem nejake papiere alebo zmluvu ze nemam dozivotnu zaruku po zakroku? Alebo ak niekto z vas bol moze mi napisat nieco o tom co podpisoval?

Autor: Jana
Dátum: 30.03.2009 - 19:01

Ja som bola v Ruzomberku, podpisujes informovany suhlas, t.j., ze Ti to bolo vysvetlene, ze co ti budu robit, ze tomu rozumies a nemas dalsie otazky.Co sa tyka zaruky, pokial viem, tusim do mesiaca od zakroku dostavas certifikat o vykonani excimeroveho zakroku.Ja ho este nemam, ale uz by mal prist.Na zaklade toho by ti v buducnosti mali zadarmo dokorigovat ak by nejake dioptrie vratili.

Autor: erika
Dátum: 02.04.2009 - 11:56

ahoj Janka.Ja idem uz 3.4. tochu sa bojim ty si spokojna?

Autor: Jana
Dátum: 03.04.2009 - 22:36

Erika, nic sa neboj, nie je to vobec bolestive. Myslim operacia. Mna skrabali oci asi 12 hodin po zakroku, potom v pohode. Su velmi mili a ochotni. Tak si predstavujem fungujuce zdravotnictvo. A nie to, co je v statnych zariadeniach. Tak sa nic neboj a potom daj vediet ako sa citis.Teraz som si vsimla, ze ty vlastne si bola uz dnes. Urcite napis reakcie.Ahoj.

Autor: monika
Dátum: 24.04.2009 - 19:04

Bola som na operacii v RK teraz 17.4 a podpisovala som len papier ze som bola poucena o tom ako bude prebiehat cela operacia.

Autor: Simona
Dátum: 19.03.2009 - 09:46

Ahojte, tiez uvazujem o operacii excimerovym laserom, porovnavam pracoviska, skusenosti a ceny. Na ruzomberskej stranke >link< je video, ktore ma presvedcilo, ze idem do Ruzomberka.Uz som objednana. Tu je >link< na video.Ahojte.

Autor: erika
Dátum: 24.03.2009 - 08:05

Ahoj Simonka aj ja som objednana na 3.4.09 uz sa tesim ze nebudem musiet nosit okuliare drzim ti palce.pa

Autor: Simona
Dátum: 30.03.2009 - 19:08

Ahoj Erika, tiez ides do Ruzomberka do SPINNu? Ja som uz objednana na 10.4.Mam este nieco v skole, tak preto az tak neskoro.Daj mi vediet postrehy z Ruzomberka.Uz sa tesim aj ja, ze budem bez okuliarov.Drzim palce.

Autor: erika
Dátum: 02.04.2009 - 11:58

Samozrejme hned napisem dufam ze bude vsetko v poriadku.Ale sa velmi tesim a uz aj trochu bojim.

Autor: erika
Dátum: 14.03.2009 - 17:35

Ahojte vsetci.Aj ja chcem ist na operaciu oci ale neviem sa rozhodnut ci BA alebo Ruzomberok.

Autor: Majo
Dátum: 15.03.2009 - 13:55

Ja som bol v vcera (sobotu) v Ruzomberku. EPI LASIK, vynikajuci pristup, novy laser, lekar s 22 rocnou praxou ocneho chirurga a 798 EUR za obidve oci. Taku cenu nemaju asi nikde inde.Bolet to zacalo 4 hodiny po zakroku a dal som si lieky, co mi dali a zaspal som , a rano uz skoro ziadna bolest.Ak by som si este raz vyberal tak urcite Ruzomberok.

Autor: Zuzana E-mail
Dátum: 25.02.2009 - 15:54

Chcela by som sa informovat, ci mate niekto skusenost s operaciou oci v Ziline vo Vikome - citala som, ze je tam doktorka Škrovinová. Viem, ze tam operovali aj MUDr. Vesely starsi aj mladsi, ale teraz su uz len v Bratislave. Som zo Ziliny a neviem, ci mam radsej cestovat do Bratislavy alebo su spolahlivi aj tu. Diky

Autor: Petra
Dátum: 27.02.2009 - 23:33

Ahoj, ja som bola zaciatkom februara v Ruzomberku. Som velmi spokojna. Je to nove zariadenie, novy pristroj, prijemny personal a nadherne prostredie. Odporucam. >link<

Autor: peto22
Dátum: 05.03.2009 - 20:24

Ahoj Zuzi necestuj do Blavy, prídi za p.Dr. Čuvalom do Ružomberku, doporučujem.

Autor: Silvia
Dátum: 13.03.2009 - 11:56

Ahojte, suhlasim, Dr.Cuvala v SPINNe v Ruzomberku je super.odporucam.Maju aj daku akciu teraz.

Autor: Zuzana
Dátum: 24.04.2009 - 14:01

Ahojte, uz mam po operacii. Bola som v Bratislave v polovici marca. Teraz pozeram aj Ruzomberok, trochu lutujem.... Ale v BA pristup dobry (mily personal, dobra atmosfera). Predoperacne vysetrenia a operacia boli tiez v pohode. Horsie bolo po operacii. Cca do pol hodiny silne slzenie oci a neprijemne rezanie. Mne osobne velmi napuchli oci a nevladala som ich 2 dni otvorit. Takze sa pripravte aj na to, ze to moze byt neprijemne. Ale nebolo to nic katastroficke. Bola som nabita optimizmom, ze bolest nebude, tak ma to trochu zaskocilo. Teraz som uz aj zabudla, ze to bolo neprijemne. Ale je to naozaj individualne. Osobne poznam takych co ich to bolelo pol dna a potom uz super. Teraz mesiac po operacii, mam -0,5D na jednom a druhe dost az -1,25 D. Uvidim aky bude dalsi priebeh. Ale operacie sa urcite nebojte, nie je to nic neprijemne ani hrozne. Nic neboli. A na zotavenie odporucam si zarezervovat radsej 5 dni (pre taky pripad ako som bola ja :) Ale zopakovala by som si to. Neskutocny rozdiel chodit si bez kontaktnych a okuliarov. Vsetkym drzim palce...

Autor: mima E-mail
Dátum: 17.07.2009 - 20:33

Ahojte,aj ja nad tym rozmyslam,ci Zilina alebo Ruzomberok.Ja nemam ani velke dioptrie,ale rozdiel medzi lavym a pravym je dost velky a lave mi dost zabieha.A je tu niekto ,kto tiez ide na operaciu +?

Autor: sima E-mail
Dátum: 14.02.2009 - 10:32

ahoj..vo stvrtok mam ist na operaciu lasek a mam trosku neistotu...niekto pise ze je spokojny a niekto zasa nie s operaciou a hlavne s vysledkom...takze stale vaham....ake mate skusenosti...popiste a povzbudte...dik

Autor: jana E-mail
Dátum: 15.02.2009 - 18:50

Ahoj,ja som bola minuly rok na operacii,som spokojna,iked ma rodicia a brat odhovarali,a uz presiel rok a je vsetko v poriadku,pol roka to trva,kym sa zrak uplne vylepsi,len potom treba chodit na kontroly a pocuvat doktora,ja som bola v ruzinova v centre mikrochirurgie,velmi som bola prekvapena,ked hned po operacii som videla vsetko precitat,no super pocit som mala...tak len odvahu,operacia je bezbolestna,po operacii je to taky tyz. neprijemne ale dalo sa to vydrzat,drz sa pa jana

Autor: peto22
Dátum: 21.02.2009 - 13:18

ahoj, lasek je metóda s alkoholom, v pooperačnom období môže byt suché oko, ak sa dá radšej epilasik, ja som bol operovaný začiatkom februára na novom laseri v Ružomberku, som spokojný, dioptrie na nule. pozri >link<

Autor: Vita
Dátum: 21.02.2009 - 21:09

Ahojte, kolko vlastne trva operacia a ako sa da vydrzat, ze vam nejaky nastroj nieco robi v oku?! Aj ja uvazujem nad touto operaciu, ale dost sa desim tej predstavy a neviem, ci by som si to v priebehu operacie nerozmyslela... :-)

Autor: peto22
Dátum: 23.02.2009 - 10:05

samotný zákrok len pár sekúnd závisí od výšky dioptrie a rýchlosti laseru je nová generácia napr. v Ružomberku pozri >link<

Autor: zuzana E-mail
Dátum: 07.02.2009 - 16:37

ahojte potrebovala by som poradit, chcela by som íst na tuto operáciu pretože už nechcem nosit okuliare ale neviem že kde v Bratislave je toto centrum ... mohol by mi niekto poradit.Ďakujem

Autor: Tina
Dátum: 10.02.2009 - 09:31

Zuzana v BA sú tuším 2-3 centrá pozri cmo.

Autor: Palo E-mail
Dátum: 02.02.2009 - 00:05

ja som bol pred par mesiacmi.
Aj som si to natocil.
Tu je to cele bez strihu. >link<

Autor: erika E-mail
Dátum: 13.03.2009 - 21:06

Ahoj Palo.Pozerala som tvoje video operaciu excimerom.Vyzeralo to vcelku v pohode.Ja tiez nad tym uvazujem, chcem sa spytat kde si bol na operacii.Ja som kratkozraka, moje dioptrie su prave oko -2,0 a lave oko
-1,0.Na vysetreni oci som bola v roku 2007 odvtedy mam tieto dioptrie.Budem rada ak mi napises a poradis.

Autor: Katka
Dátum: 28.05.2010 - 15:27

Neviem či ma toto video naodradilo. Naozaj ten zákrok nebolel? Vyzeralo to trošku hrôzostrašne... :) Ale v každom prípade veľká vďaka za video, aspoň je mi jasné ako to asi prebieha.

Autor: erika
Dátum: 28.01.2009 - 09:50

Dobry den chcem sa informovat na operaciu oci laserom.Ktoreho lekara by ste mi odporucili v BA, ake mate skusenosti.

Autor: Tina
Dátum: 28.01.2009 - 10:36

Erika cenrum mikrochirurgie oka (cmo) primár Veselý na Gagarinovej. Je to velmi dobrý odborník a pohodový človek, veď to má aj v mene :) operoval mi obidve oči v r. 2007 budeš spokojná

Autor: jana
Dátum: 02.02.2009 - 17:59

Erika prosím ťa vedela by si mi povedať za aký čas po operácii si znova ostro videla , a kedy si išla do práce, idem na operáciu oboch očí v marci,nakoľko v práci musím čítať ,písať na PC..chcela by som vedieť nejaké veci okolo toho
ďakujem za odpoveď

Autor: Palo E-mail
Dátum: 02.02.2009 - 21:42

Napiste kratkozraky/dalekozraky a dioptrie.

Ja som bol dalekozraky ( nosil okuliare na citanie ) Excimer mi odstranil dalekozrakost, tak ze som bol naopak najprv kratkozraky a postupne sa to dorovnalo. S kratkozrakymi je to naopak. Ja by som odporucil nic neplanovat kym je ochranna sosovka v oku (3-4 dni) oci mozu velmi zlzit, ako sa to stale mojej priatelke. Moje velmi neslzili. Okrem toho som hned videl na 90%. takze som bol mimo asi 0.5 dioptrie. neodporuca sa ( ale da sa ) nosit na chvilu slabe okuliare ked je to nevihnutne ( priatelka prve 2-3 tyzdne pri soferovani pouzila kamaratove stare jednotky - predtym mala 7,5 )

Ako vidiet na videu, hned po zakrokuu som sa posadil, zavolal si taxik a kracal po svojich. ked som prisiel domou tak som pozeral telku, a fungoval dost normalne. Trochu to bolo rozmazane, ako spinave okuliare.

Autor: jana
Dátum: 15.02.2009 - 19:06

presne pan doktor Vesely,velmi dobry doktor,bola som na operacii,odporucam ho...

Autor: iXo E-mail
Dátum: 17.01.2009 - 21:52

cawte od kolkych rokov sa da robit ta operacia ?? mam este len 16 a mam zatial 1.5 len na TV .. ale mam problem ked jazdym motocross a zle vydim do dialky ... tak rozmazane stale sa mi to zhorsuje mal som len 0.5 a uz mam 1.5 .... ak mozte poradit tak napiste diky

Autor: ada
Dátum: 23.01.2009 - 20:37

chcem sa spytat od kolkych rokov sa da podstupit tato operacia a kolko to priblizne stoji...

Autor: Jana E-mail
Dátum: 02.11.2008 - 15:09

Vedel by mi niekto poradiť,či operujú astgmatizmus s Ľ okom -7 a P okom -2,5 aj po
44 rokoch, nie je už na operáciu laserom neskoro? Veľmi ťažko sa mi dajú zhotoviť okuliare ,pretože je tam dosť veľký rozdiel medzi očami.

Autor: Iveta
Dátum: 21.11.2008 - 11:46

Ahoj Jana,
tvoj rozdiel v dioptriach je dost velky, preto si myslim, ze operacia by bolo asi to najlepsie riesenie. Myslim, ze sa to da aj po styridsiatke ale budes sa musiet zmierit s tym, ze budes po operacii potrebovat okuliare do blizka.

Autor: Joja
Dátum: 17.06.2009 - 12:13

Ahojte. Uvazujem o tejto operacii. Mam po 40-ke. Viem, ze sa to operuje uz vela rokov, ale mala som obavy. Technika a pristroje sa urcite vylepsili. Pracujem v IT a denne pozeram do PC minimalne 8 hodin. Systematicky sa mi zhorsuje zrak. Teraz mam 4 dioptrie + cylindre. Zaujimalo by ma, ako sa hoji rana ludom vo vyssom veku. Aka je uspesnost tychto operacii? Nenasla som prispevok, ak niekomu poskodili zrak.
Teraz nevidim do dialky. Obavam sa, ze po operacii nebudem vidiet citat. Ale hrozim sa toho, ze raz budem potrebovat bifokalne skla.

STRÁNKOVANIE
začiatok | 2 | 3 | 4 | 5 | práve ste na 4. strane z 5

 

REAKCIA NA ÚVODNÝ PRÍSPEVOK

Meno:

E-mail:


email nie je povinný

Upozornenie, prečítajte si!

  • Používajte medzery, čiarky, bodky, nerobte gramatické chyby.
  • Nepíšte všetko veľkými písmenami, nepoužívajte vulgarizmy.
  • Vetu začnite veľkým písmenom, ukončite bodkou, otázku otáznikom.
  • Prečítajte si pravidlá prispievania. Príspevok by sa mal podobať na slušný list.
TEXT PRÍSPEVKU

Kliknutím na tlačidlo "Odloslať" súhlasím s pravidlami prispievania.