REKLAMA

 

REKLAMA

 

ZDIEĽAŤ TÚTO STRÁNKU NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

 

Zarastanie nechtov na nohe

« naspäť na zoznam tém
Autor: dana  E-mail
Dátum: 08.07.2008 - 10:22

Dobry den, vie mi niekto surne rychlo poradit, ci je nutne ist uz len k chirurgovi, alebo poznate iny sposob liecenia? Ide o zarastanie nechtov na palci na nohe, mam tam uz aj vyrastok, akoby uz tkaniva, vychadzajuce tkanivo, je to zapalene, ale skusam kamilky a obycajne prikladanie alpy v tampone. Dakujem velmi pekne.

Reagovať na úvodný príspevok

najstaršie hore najnovšie hore

STRÁNKOVANIE
začiatok | 2 | 3 | 4 |

Autor: Lukáš E-mail
Dátum: 08.04.2014 - 19:42

Ahojte zhruba pred 4 / 3 rokmi som podstúpil podobnu torturu ako vy ostatní najprv u chirurga mastickami natahovanim leukoplastom a pod. Potom to uz prerastlo do horsieho stadia tak mi to asi 2x vyrezavali nestrhli cely necht len vyrezali zarastajucu cast ale pocase sa to vratilo. Potom som zvazil laserove odstránenie casti lozka zakrok jednoduchý asi polhodiny najprv umrtvili asi 5 inekciami do všetkých strán prsta a potom laserov vypalili toe inekcie bpli najhorsie potom uz len tlak a vydrzat ten smrad spaleneho masa. Bol som v sukr. ambulancii asi za 80 € Mal som asi rok pokoja a znovu sa to vrátilo, tak som skusil pedikerku na cachtickej v Ba Raci) lebo som sa docital o spone. Ta povedala ze mi ju nasadzat este nemusi lebo to nie je take akutne len mi to vycistila a vystrihla a podlozila vatickou vysterelizovanou (trochu bolesti ale dalo sa zvladnut) poradila mi aby som si to pokladal zakazdym. Tak som aj robil dost dlho a zaberalo nebolo to hnisave a uz ani bolestive. Pocase som vsak na to zanevrel a s, ensimi bolestami sa to vrátilo zakazdym som si to vsak vystrihol. Pred mozno mesiacom som sa na to vykaslal chcel som uz nech to prerazi uplne von nechcelo sa mi dokomca zivota to podkladat vatickou a vystrihovat... znovu sa to zapalilo v rastlo poriadne pod kozu az vyslo dive maso. Tomsom si najprv odstrihol no narastlo opat. Tak som ten zader vystrihol úplne no asi tam maly kusok ostal a dive maso je tam stale zajtra uz idem k chirurgovy uvidme co na to povie... este jedna rada na vysanie hnisu si tam davam kamforichtiol taka hneda smardlava mast a pomaha... zvazujem plastiku nech. Valu len neviem ci sa to oplati aby sa to znovu nevratilo... najradsej by som asi bol keby mi ten prst amputovali a mal svätý pokoj tieto procedúry su na nervy a ked si tak znova spominam na to co som si tym presiel pred 3 rokmi nie je mi veselo...

Autor: rekib
Dátum: 10.02.2014 - 18:08

Mne trhali nechet, keď som mal 18 ( teraz mám 50) operácia a tie preväzy boleli, potom mi narástol neforemný hrubý nechet, ale nebolo to bolestivé, až teraz mi to začína tlačiť do vnútorného bruška

Autor: Martin E-mail
Dátum: 02.04.2014 - 21:28

Zabudnite na mastičky, výplachy, obklady. Nechet rastie do mäsa a tomu treba zabrániť. Keď som bol malý cca. 12 rokov, poslali ma na chirurgiu, kde mi lekár pichol injekciu na umŕtvenie priamo pod živý nechet! Myslel som, že od bolesti odpadnem. Moja mama tam narobila kravál a tak zákrok nedokončili, pretože mi ho chceli strhnúť. Onedlo sme išli k ďalšiemu lekárovi, ktorý mi povedal, aby som si nechet na mieste, kde zarastá trochu odstrihol a vopchal zaň pozlátko z čokolády a takto chodil. Zanedlho to pomohlo a samo sa to vyliečilo a doteraz som nemal žiadne problémy.

Autor: ivinka
Dátum: 16.04.2014 - 14:50

Navštív dobrú pedikérku. Šponovaním mi vyriešila problém zarastajúcich nechtov na oboch palcoch. Tá moja je na Krásnom mieste v Prievoze.

Autor: jana
Dátum: 22.01.2014 - 15:50

Poradim vam pani doktorku kornanovu mi sme boli za nou v medime policka20 martin ona nam velmi pomohla syn chodil kazdy rok a vzdy mu to len zhodili a nechali tak onamu to urobila specialne a viac sme neboli nikde robila mu 3 nechty

Autor: amina
Dátum: 05.01.2014 - 09:37

Ja som mala taky zarasteny nechet, ze mi hnisal, bolelo to a nemohla som sa uz ani obuvat do topanok, priserny diskonfort. Nakoniec so sa odhodlala, ze si to dam do poriadku. Isla som za MUDr. Dimovom do sukromnej ambulancie, nakolko som zistila, ze robi aj laserom. Prst mi opichal anestetikami na znecitlivenie a mohol zacat, nic som necitila pochopitelne. Prst som mala pred operaciou naozaj v dezolatnom stave az tak, ze musel mi ho stiahnut a urobit plastiku nechoveho lozka s docistenim laserovou metodou. Dnes uplynulo uz 5 rokov a ja mam od vtedy pokoj a klud. Velmi chvalim a som naozaj spokojna.

Autor: Barcaaa
Dátum: 06.02.2014 - 17:43

A vážne ste nič necítila? Alebo to aj trochu bolelo... lebo mojej kamarátke (13) trhali necht a vraj ju to hrozne bolelo, plakala a všetko cítila aj keď sa jej dotkol prstom nechtu... : ( mám z toho strach že to bude bolieť : /

Autor: amina
Dátum: 15.03.2014 - 15:11

Barcaaa, pocas zakroku to vobec nebollelo, nemalo, co, kedze ma dobre opichal lokalnou anestezou. Chudatko tvoja kamatka, tej dali asi slabu anestezu, ked ju to bolelo. , , nesmie to boliet pocas vykonavania zakroku, , asi nebola u dobreho lekara. vies, ze zalezi, aky lekar to robi, vyber lekara je dolezity, ale nie je problem si pozriet recenzie a podla toho vyberaj, alebo ti niekto odporuci fakt po vlastnych skusenostiach. Dr. Dimov bol velmi prijemny, pocas zakroku sme sa rozpravali a v operacke sme pocuvali hudnu, co je velmi prijemne na rozptylenie.

Autor: bolek E-mail
Dátum: 07.04.2014 - 09:31

Bolelo keď ti pichal anestetyka?

Autor: Lubica E-mail
Dátum: 14.02.2014 - 23:57

Amina prosim ta kolko stoji tato nadstandardna sluzba? Syn ma presne ten isty problem a ma strach z trhania nechtu. Dakujem

Autor: amina
Dátum: 15.03.2014 - 15:04

Lubica, ten zakrok stoji 67 eur. Pri lokalnej anesteze nie je nic citit, pochopitelne. Injekcia je neprijemna, ale vpich injekcie vsetci pozname. Bolesti sa dostavia az po vyprchani anestezy, ale nedavala som si ziadnu tableku od bolesti. Iste, ze kazdy ma iny prah bolestivosti. Napriek vsetkemu som odsoferovala po zakroku auto i ked lekar neodporuca, ale nemal ma kto odviezt domov.

Autor: erika E-mail
Dátum: 15.03.2014 - 20:09

Ahoj Amina, chcem sa opytat, v ktorom meste ma ambulanciu ten lekar? Moja dcera ma stale sa opakujuci problem so zarastajucimi nechtami na palcoch. Boji sa ist k lekarovi, ze jej to budu strhavat. Dakujem

Autor: amina
Dátum: 15.03.2014 - 20:27

Ahoj Erika.. je to v Bratislave. tu je link >link<

pekny vecer

Autor: erika
Dátum: 15.03.2014 - 22:30

Dakujem

Autor: erika E-mail
Dátum: 15.03.2014 - 20:17

Ahoj Amina, chcem sa opytat, v ktorom meste ma ambulanciu ten lekar? Moja dcera ma stale sa opakujuci problem so zarastajucimi nechtami na palcoch. Boji sa ist k lekarovi, ze jej to budu strhavat. Dakujem

Autor: Zoli
Dátum: 26.11.2013 - 19:19

Zdravím. Mal som podobný problém so zarastajúcim nechtom na nohe. 2 mesiace som sa to pokúšal liečiť ichtyolovou mastičkou a obvezom, čiže som si každý deň previazal nohu a aplikoval túto masť. Po opláchnutí nohy som si ešte aplikoval na nohu Tea Tree Olej, ktorý sa dá bežne zohnať v lekárni a mal mi pomôcť, aby mi odpadlo "živé mäso". Nepomohlo, no neskôr som sa dozvedel o liečivej kúre z orechových listov, tak som to teda vyskúšal. Stačí zohnať listy z orecha a každý deň z nich variť "vývar" a v ňom si máčať cca 20 min. nohu... je to priam zázrak ale pomohlo :). Po celé ďalšie 2 mesiace som si takto máčal nohu každý deň v orechovej vode a následne som aplikoval dezifenkčnú vodu Betadine. Keď bola noha suchá, zobral som obyčajný leukoplast (čo najtenší a najdlhší) a akokeby ste našponovali palec, proste musíte oddeliť tú časť nechta, ktorý vám tlačí na mäso. Palec som mal v dosť zlom stave, ktorý bol zrelý na chirurgiu ale úprimne som aj bál. Mal som zápal a vytekal mi stade hnis. Som rád, že mám po probléme. Vyskúšajte = orechová voda + dezinfekcia Betadine + našponovanie palca leukoplastom, za 2 mesiace sa mi palec úplne vyliečil a dnes už ani neni poznať, že by som tam niekedy niečo mal :).

Autor: Jojo
Dátum: 26.12.2013 - 16:28

Ahojte, mám taký porblém necht mi už zarastá asi 2-3 rok zatial som skušal asi všetko nič nepomáha. Bojím sa ísť k chirurgoovy. Prosím pomôžte už neviem čo mám robiť.

Autor: Maria
Dátum: 13.03.2014 - 10:32

2-3 rok ? Na čo čakáš ? Choď na chirurgiu, tam ti to zoperujú, odrežu kusok z nechtu, dnes sa strhava cely už len v tych najhorších prípadoch, ja som s tym mala problem pol roka a po zákroku sa mi to dalo uplne dokopy za 3 mesiace

Autor: Veronika
Dátum: 29.05.2013 - 13:19

Ahojte, aj ja som bola pred týždňom na chir. zákroku, injekcia trošku zabolela, ale inak to bolo v pohode :) avšak ľutujem, že som stým nešla hneď ako som stým začala mať problémy ale až po 2 mesiacoch, teraz chodím na prevezy a tie sú strašne bolestivé... Kamilky ani rôzne maste mi vôbec nepomohli. Odporúčam každému ísť každému hneď na začiatku k chirurgovi a zbytočne nečakať, lebo sa to len zhorší.

Autor: jan
Dátum: 17.07.2013 - 15:29

Ahoj ja som bol tiez na ch. zakroku lebo mi tiez zarastali nechty a vobec mi to nepomohlo mam to horsie ako pred tym takze radsej chodte na kozne mne dala masticky a riepik a pomaha mi to na chirurgiju by som nesiel :}

Autor: VERONČA E-mail
Dátum: 21.08.2013 - 18:07

Ahojte vsetci, mala som taktiez problem so zarastajucim nechtom. Mala som velky strach s chirurgie a tak som zasla k pedikerke. Bola velmi mila a vela som sa od nej naucila. Stale mi nechet na velkom palci zarastal, tak som si to stale vystrihovala. A to je chyba! Nechet treba len nadvihovat so spulkom vaty aby nezarastal do lozka. Je to bolestive, ale velmi ucinne. Problemy so zarastajucim nechtom sa skoncili a ja som sa taktiez prihlasila na kurz pedikury a pomaham ludom bez chirirgie. Na zapalene miesta je dobry Canesten krem a taktiez calcium.

Autor: Gabika E-mail
Dátum: 03.05.2013 - 13:12

Ahojte, ja mam na nohe taky pučik, kde som mala zader. A nech ked vam zarasta do bruska jednoducho si zoberte leukoplast ten tenky a na okraji toho nechta si odtiahnite tu kozu od nechta, prilepte si tam tu pásku a co najviac potiahnite a zalepte na druhu stranku palca tu pasku. Pockajte par tyzdnov a uvidite, ze ten necht vam bude trcat s koze von a jednoducho ked bude trcat, tak chitte noznicky a strihnite ho a mate hotovo. Ale ked mate tie zadery, tak nohy si umyvajte vo vlaznej vode a z mydlom si nohy napente, lebo to mate aj od toho a kazdy den ciste ponozky a raz za cas si tu ponozku davat dole, aby vam ta koza dichala, tak sa vam to bude rychlejsie hojit, mne to velmi pomaha skuste to aj vy ;)

Autor: monsterhighfriends
Dátum: 27.04.2013 - 13:24

Dobrý. Volám sa Paťa a mám problémy odmalička na nohe a tiež na palci. Sú rôzne problémy ako sa to začína napríklad: Úzka špička na topánke, rýpanie v prstoch s nožnicami a pilníkom (nevyčisteným) ... Ja toto poznám jak vlastné boty a nakoniec sa tam pripletie ešte aj hnis ktorý smrdí. Išla som k chirurgovi, ktorý je super robí na fedinke. Keǩ mi zarastal necht a mala som tam hnis, tak povedal nech si to máčam v repíku. Tak som si to máčala a o mesiac mi necht zmäkol a tatík mi ho vystrihol von. Potom mi už nezarastali, ale začali sa zakrúcať dnu. Tatík mi tam vkladal malý štvorček gázy namočený v takom hnedom peroxide, ktorý ked´ vyschne je žltý. Zabralo. Lenže potom zase ten istý problém a vyvrcholilo to až tak, že sa mi tam urobilo živé mäso. Na dotyk som zacítila otrasnú bolesť a ked´ som zakopla, tak som mala všetkých 5 po hromade. Vysúšala som to peroxidom až sa mi to vysušilo, ale len zvrchu zvnútra to bolo ešte stále živé. Nechty nevyzerali vábne a už tu bol apríl. Ked´ mi to tatík uvidel skoro skolaboval. Na druhý deň ma čakala zase návšteva chirurga a ten povedal, že to treba vystrihnúť a vytrhnúť. Srdce mi išlo vyskočiť z hrude. Ale nakoniec som aj rada, že mi to urobil. Vpichol tam 5 injekcií, ktoré som ani necítila a ža 5 minút som mohla ísť preč. Mala som to obviazané a hned´ ako som prišla domov som mala nohu vyloženú. V noci som spala ako zabitá a ráno som skoro normálne chodila. Za týždeň sa mi začal vystrkovať nový nect a miesto po živom mieste, tak tam mám len pidi jazvu na ktorú dovidíte už len lupou. Odvtedi už problémy nemám ale odporučujem týžden byť hrozne opatrná a dávať pozor na zakopnutie!

Autor: katka
Dátum: 31.03.2013 - 20:22

Dobry den, chcela by som radu. Tiez mam zararstanie nechtov na velkom palci na nohe a trva to uz dlho, skoro tri roky. V poslednych troch rokoch som mala za sebou 3 chirurgicke zakroky. Pred troma dnami mi uz po druhy krat staihli necht a boli to. Neviem co by som presne mala robit aby sa mi to dobre zahojilo. Ten zakrok mi spravili v Anglicku lebo tu byvam a niesom si ista ci to co mi povedala moja doktorka by mi mohlo pomoct. Po staiahnuty nechta som o dva dni isla ne prevez a ona mi umila nohu v mise teplej vody a dala don pur s ktorym sa umiva riad. Povedala ze si nohu mam mocit kazdy treti den na jednu minutu a mam si palec masirovat na desat sekund... ja neviem ci toto je spravna liecba a bojim sa, takze prosim ak o tom nieco napiste svoj nazor. Dakujem

Autor: VERONČA E-mail
Dátum: 21.08.2013 - 18:15

Ahoj Katka. Ak mas to miesto mokvave, tak ho treba zasusit, najlepsie harmancekovym obkladom. Citlive miesto je dobre pretriet s tinkturou Betadine. Ak sa da tak si urob spulok s vaty, taky trosku dlhsi a namoc do Betadine a pokus sa to vopchat medzi nechet s lozkom troska zatlac aby to miesto bolo prekryte a cez den prelep aby ti tam nenaisla spina a vecer si to daj dole a namacaj v harmanceku: ver mi som pedikerka a aj ja som sa to naucila od inej pedikerky a nechodim ani na chirurgiu. Vela stastia a zdrave nezarastajuce nechty!

Autor: nonika1
Dátum: 20.02.2013 - 11:03

Mala som taký istý problem že mi ma oboch nohách zarastali nechty... rozhodla som sa ist k doktorke a tá ma hned poslala k chirurgovi.. tak som išla, zo začiatku som sa bála ale nieje to nič hrozné, akurát trocha zabolí injekcia na umrtvenie ale inak to odstranenie trvalo dve minutky ani som nič necítila.. Velmi sa mi ulavilo, mala som to obviazané a potom som musela ist ešte na prevez. Doktor mi odporučil repíkový kupel a mastičku. Teraz som konecne spokojná. Naozaj netreba váhať a čím skor ist s tým k doktorovi :) :)

Autor: vilma
Dátum: 16.03.2013 - 20:55

Súhlasím. Naozaj je treba vyhľadať chirurga. Absolvovala som to pred 4 dňami a banujem, že som to neurobila skôr. Nič to nie je a úľava je okamžitá.

Autor: monika E-mail
Dátum: 31.07.2013 - 16:19

A ako dlho trvá, kým sa prst po chirurgickom zákroku uzdraví?

Autor: Em
Dátum: 17.03.2014 - 07:34

Ahoj. Ja som spravila úplne to isté až na malí rozdiel že mi to ten doktor neomrtvil. Proste mi to mäso doslova vyškrabal a strašne to bolelo. Mám veľký strach tam ísť znova. Tiež mi odporučil ten repík a mastičku ale mám pocit že to nepomáha. Strašne ma to bolí keď chodím v topánkach a mama ma necháva doma. Robili mi to týždeň do zadu a šla som tam hneď ako to začalo zarastať. Myslíte že mi to budú trhať ak sa to nezlepší ? Skúsim to s tými orechovými listami.

Autor: Lucia
Dátum: 28.12.2013 - 17:05

Ahoj, chcem sa spýtať ako necht teraz po čase. Mojej 8 ročnej dcére tiež strhli časť nechta v septembri. Teraz, keď jej začal vyrastať tak sa to znovu zapálilo a hnisá to.

Autor: Petra Tothova E-mail
Dátum: 07.02.2013 - 20:05

Teda mat zarasteny nechet to fakt boli a to ja mam lan 10 rokou ale nechtz mi zarastuju uz trasne dlho. Ja na to pouzivam mlieko s octom to si dam na handru a na noc si to poranne stahnem. Ked ma to neprestane bolet idem dochtorke nech mi poradi. Mne to skoro furd pomoho ale ked bi nepomohlo tak si nechet treba ic dat strhnut. Ja som si dat nechet este ic dat nestrhla. Ale inac pomaha aj kupit orechove listy ty dat uvarit apockat kym to vychladne, potom si v tom nohu namacat ole 1hot ale staci aj ale pol hodinu. Tak ahoj.

Autor: Evelína
Dátum: 08.02.2013 - 14:20

Zarastený necht ošetrí pani v pedikúre Spring na Mýtnej v Bratislave. Poradí Vam aj pri iných problémoch s nohami.

Autor: Jana
Dátum: 22.03.2012 - 17:29

Ahojte, ak to už máte také hrozné, že tam máte výrastky a prst smrdí, je žltý, tak skúste vŕbovku. Je to rastlinka, v ktorej si prst budete máčať. Ak to do týždňa nepomôže navštívte plastického chirurga. Nie normálneho! On Vám to bude chcieť strhnúť, ale je to úplne zbytočné. Mne to bolo vysvetlené. Je to tak, že ak Vám ho strhnú, nepomôže vám to preto, že necht má vždy tú istú dráhu a znovu vyrastie rovnako a zarastie. Riskujete, že Vám vôbec nevyrastie, alebo, že sa tam niečo pokašle. Ja som bola v Ústave lekárskej kozmetiky u pána Beloviča a je to skvelý, trpezlivý a milý chirurg, ktorý Vám so zarastaním určite pomôže. Tým, že tu budete písať a nebudete to riešiť nič nedosiahnete. Je treba hneď konať, pretože to môže prejsť do kosti a hrozí Vám, že vám infekcia kosť napadne. Ak to máte iba začervenané hneď vyhľadajte pedikérku a dajte si šponu. Ja viem čo hovorím, môžem si za to sama a teraz som odkázana na dlhodobé sedenie doma.

Autor: Helena Tomšů
Dátum: 14.02.2012 - 12:48

Pekny den, minule som pozerala televiziu, ale neskoro so si vsimla, ze exzistuje nejaka pomocka, co zabranuje zarastaniu nechtov na nohe. Prosim o zaslanie informacie, nazov pomocky a kde sa to da zohnat. Dakujem

Autor: Marta E-mail
Dátum: 20.02.2012 - 00:00

Aj ja sa pripájam k tejto prosbe, hoci by mali o tom vediet v lekárnach, nedopátrala som sa.

Autor: Jaro
Dátum: 26.01.2012 - 09:15

Caute, ja som u tej pedikerky, co o nej pisala Zuzana nizsie, v Narodnom tenisom centre v BA. Super mi pomohla a este mi aj vysvetlila, co to je ako som k tomu prisiel a tak. Len odporucam, uz pomohla aj kamosovej zene s plesnami na nechtoch na nohach.

Autor: Sofia
Dátum: 02.10.2011 - 16:33

Ahojte, chcela by som sa opytat, ci mate niekto skusenosti s tym drotikom, co sa zevraj da pouzit? To su take "rovnatka" na nechty. A ked hej, ako to vyzera, kolko to clovek nosi, kde si to mozem dat spravit? Dakujem za odpovede.

Autor: Zuzana Černá E-mail
Dátum: 28.10.2011 - 08:30

Prajem prijemny den, tzv spona na zarastajuci necht ma 100% ucinnost. Od rozsahu poskodenia nechtu a valu sa spona nosi cca 4-6 mesiacov. Zakrok je iba mierne bolestivy a nasledujuci den citite ulavu a mozete si riadne obut svoje oblubene topanky. V pripade zaujmu ma mozete kontaktovat na cisle 0919 090 000. Ukon vykonavame v Raci na Cachtickej 17 alebo v Dunajske Luznej.

Autor: Iris E-mail
Dátum: 07.02.2012 - 16:54

Zdravím, problémy so zarastajúcim nechtom som mala aj ja. Bola som u chirurga, vypálil mi to, ale po 2 týždňoch sa mi to objavilo znova. Nakoniec som na internete čítala o šponách. Mne to veľmi pomohlo. Mám ju od októbra 2011, prest je v poriadku, chodím k pedikúrke v Petržalke p. Anite Nop. Vrelo odporúčam. Je veľmi milá. Som s ňou veľmi spokojná.

Autor: Babula
Dátum: 23.09.2011 - 13:24

Zarastajúce nechty teraz dávajú do poriadku aj na pedikúre. Nájdite si na nete medicinálnu alebo suchú pedikúru a špony. To sú také "rovnátka" na nechty. Pri menších problémoch stačia nalepovacie, pri väčších dávajú taký tenký drôtik. Ja mám necht zahnutý na boku až do špirály, takže mňa to pri zakladaní špony bolelo, ale dá sa to vydržať. Na jednej nohe už mám palec vcelku v poriadku, ale ten druhý ešte potrebuje nejaký čas. Ja som z BA, ale už to robia aj v iných mestách.

Autor: Martin E-mail
Dátum: 29.09.2011 - 20:35

Ako som pisal ja a aj Natali z 22.8.2011, treba drzat prst v suchu ale hlavne aj ranu. Ked mi zarastol necht a po precitani roznych diskusii som sa zlakol trhania nechtu. Nasiel som tip na vymyvanie rany horucou sprchou. Po tyzdni vystriekavania rany horucou sprchou ostrym prudom vody, ak umoznuje hlavica sprchy, zacala s rany tiect krv, dobre znamenie, ze hnis sa vyplavuje von. Potom dezinfekcia Alpou a spat do postele. Noha mi trcala spod paplona. Do rana mi rana pekne zaschla. Pouzival som sandale bez ponosiek (bolo leto) a v robote som sa snazil mat otvorenu obuv. Do mesacia sa mi necht zahojil. Na zaciatku som ranu prelepoval rychloobvazom a zacalo mi to mokvat a rast dive maso. Po aplikacii sprchy a nezalepovania rany sa mi rapidne zlepsil stav. Hlavne ranu drzat v suchu, nezalepovat a vystriekat ranu horucim prudom vody. Zo zaciatku to boli ako ..., ale ked zacne tiect z rany krv je vyhrane. Hnis sa strati a uz sa rana len hoji.

Autor: Nikola E-mail
Dátum: 14.10.2011 - 19:57

Ahoj Martin. Mne sa stala taka vec, ze mi nehet na palci odpadol a teraz mi rastie novy. Zacal mi zarastat a teraz tam mam aj to dive maso. Strasne ma to boli a mam ho cely opuchnuty. Dnes som bola aj u doktorky dala mi antibiotika a ked mi to neprejde, mam ist na chirurgiu, ale za 4 dni odlietam do zahranicia a aj tak sa tam ist bojim. Skusala som to s tou horucou vodou dnes 1x, ale nic sa nedeje. Nemozem ani chodit. Kolko to s tou vodou asi trva?

Autor: Mirka
Dátum: 07.09.2011 - 17:01

Ahojky. Mám podobný problém ako vy zarastal mi už niekoľkokrát necht na oboch nohách a teraz znova na jednej bola som u pedikérky a zhoršilo sa mi to strašne to bolí, hnisá a mám tam už aj divé mäso, nemáte niekto aktuálny overený spôsob ako to prežiť? Keby sa dalo bez chirurgie?

Autor: Martin E-mail
Dátum: 13.09.2011 - 14:55

Moj recept na zarasteny necht:

1. Snazit sa mat ranu nezalepenu v otvorenej obuvi, hlavne v suchu a nelepit obvazmi. Pod nimi rana mokva a tym potom rastie "dive maso".
2. Vymyvat ranu pod horucou sprchou. Zo zaciatku to dost boli, ale aspon sa z rany vyplavi hnis. Potom ranu dezinfikovat / nie peroxidom / a nechat same zschnut. Neobvazovat! Robil som to pred spankom. Necely mesiac a prst je v povodnom stave.

Moje rady: nezalepovat, vymyvat, dezinfikovat, otvorena obuv (sandale bez ponosiek) a trpozlivost.

Autor: Mário Baláž  E-mail
Dátum: 02.09.2011 - 00:10

Ked mate zarasteny necht tak, ze vam to hnisa, rastie vam tam dive maso, boli vas to na dotyk, navstivte ihned chirurga. Poviem vam, ze to nebolo vobec take hrozne ako som si myslel. Pokial mate ten necht zarasteny len z jednej strany, tak vam chirurg odstrani len tu cast, pokial to mate zarastene z obidvoch stran, necht musi ist dole cely. Nebudem vam tu klamat, ze to vobec nebolelo, ked mne tam pichali injekciu, troska to zabolelo, naozaj sa nemate coho bat, da sa to vydrzat.

Autor: fero
Dátum: 09.09.2011 - 21:54

Ale pri strhnutí nechtu je veľká pravdepodobnosť, že sa to vráti, ja som to mal na oboch stranách a iba mi tam podkladal chirurg vatu, ale znovu sa mi to spravilo.

Autor: Natali
Dátum: 22.08.2011 - 17:26

Ahojte. Rada by som reagovala na tento problem. Chcem len napisat, ze chirurgicka liecba nie je vzdy jedine riesenie. Mala som ten isty problem, isla som za chirurgom sa len poradit a ten mi chcel hned odstranovat polku nechta, ale ja som si to nedala. Najblizsii tyzden sa mi to len zhorsovalo, uz to bolo v stadiu diveho masa, alebo aspon to tak vyzeralo. Potom som si precitala tu na fore jeden prispevok o obtahovani leukoplastu okolo prsta za ucelom oddialenia nechtoveho lozka od nechta. Vraj to aj niektori lekari doporucovali. Prst som si nemazala absolutne nicim, nechala uplne vyschnut, len dezinfikovala, snazila som sa co najmenej chodit, aby leukoplast co najviac oddaloval nechtove lozko. Po asi 2 dnoch sa mi prst pekne zasusil a z tzv. diveho masa sa urobila chrasta, ktoru som este asi tyzden drzala v suchu a v cistote. Po case krasne odpadla a pod nou nechtik mohol dalej rast. Este som si potom chvilku (asi tyzden) sponovala to nechtove lozko, kym nechet uplne nevyrastol a prst sa mi takto pekne uzdravil aj bez chirurgickeho zakroku.

Autor: andrej
Dátum: 28.07.2011 - 11:50

Zdravim, ja mam jednu dobru radu, mne tiez zarastal necht na nohe, poradim vam ako to zmiernit, postruhajte si zemiak a dajte si ho na palec po 2-3 hodinach ten zemiak stvrdne, treba to potom vzdy opakovat, potom asi tak 3-5 dni, dufam, ze vam to pomoze, lebo mne to pomohlo.

Autor: peter
Dátum: 15.07.2011 - 16:51

.. tak ako mnohym z Vas aj mne zarastol necht, stalo sa mi to uz aj v minulosti, vtedy som to vyriesil chirurgickym zakrokom, bol pokoj, no asi 3 roky na to mi zarastol necht na druhej nohe, planoval som to zase riesit chirurgom, no z dovodu, ze som za par dni cestoval na dovolenku do zahranicia, som si to uz nemohol dovolit dat rezat, tak som na rady blizkych zacal s liecbou, vzdy v noci som si na necht dal mast Saloxyl a nechal to zavinute celu noc, nakolko som tam mal hnis a vycistit to dezinfekciou z dovodu nepristupnosti nebolo mozne, aj som si to pred tym vsemozne rozsprtal, ale nedarilo sa mi hnisu zbavit ani po opakovanom cisteni. Podotykam, ze necht bol uz v stadiu rastu diveho masa, ktore ako som sa tiez docital neopovazte odstranovat. Tak som to nechal tak, a ako som uz spominal, kazde rano po odstraneni obvazu som ranu ocistil od Saloxylu, nastupila dezinfekcia a pocas dna nastupil kupel v harmancekovom vyvare asi 2 x 30 minut. Saloxyl som aplikoval na prst asi 4-5 noci aj vtedy, ked sa mi zdalo, ze hnis je uz prec (pre istotu). Na moje prekvapenie sa prst zacal hojit, dive maso samo ustupilo spat, po hnise ani stopy a za 2 tyzdne som mal absolutny pokoj, mozno prstu pomohlo aj nasledne kupanie v mori, ale to tazko hodnotit, takze tolko moja liecba.

Autor: jana
Dátum: 08.09.2011 - 09:24

Ahoj Peto, mam syna Petra a a tento isty problem. Skusim to aj ja, lebo nemame dobre skusenosti s lekarmi. Dakujem.

Autor: kayo
Dátum: 08.07.2011 - 18:38

Zdravim, podobne ako vacsina z vas mam problem s nechtom na nohe. Raz som si pri strihani pichol spickou noznic pod nechet a odvtedy zarastal. Zil som s tym niekolko rokov bez problemov, pretoze ten nechet mi viacmenej zakazdym dorastol a nikdy sa mi to nezapalilo, ani sa mi tam netvorilo dive maso. Asi pred rokom prisiel prvy zapal, no nastastie to bolo v lete a to, co mi odtial vyrastalo som odstrihol a zapal sa nejako ani nestihol poriadne rozsirit a bolo to ok. No po asi pol roku v zime zacal nechet opat zarastat, tentokrat to bolo horsie, zacalo mi tam rast dive maso a pri kazdom pokuse o nejake vystrihovanie to skoncilo neuspechom a bolestou. Chodil som tak 4-5 mesiacov, mocil nohu v morskej soli v roznych vyvaroch, mastil Ichtoxylom a propolisom, no nic nepomahalo. Nakoniec som sa odhodlal ist k chirurgovi, pretoze aj ked bolest som uz ani moc necitil, v celych topankach som chodit nemohol a prst bol dost opuchnuty a vyzeral velmi zle, zacal som mat strach, aby to neskoncilo zle, tak som teda isiel k chirurgovi. Bol som uz zmiereny s tym, ze mi bude strhavat nechet, mozno aj cely, no na moje prekvapenie nic take sa nekonalo. Povedal sice, ze liecenie bude dlhodobe, trosku mi postlacal prst, no nebolo to skoro vobec bolestive, vydezinfikoval a dal mi na to Betadine, prst obviazal a chodil som kazdy druhy den na prevaz. Hned prvy prevaz dopadol velmi dobre, opuch sa uplne stratil, prst vyzeral asi najlepsie odkedy mi zacal zarastat. Druhy prevez bol zatial aj posledny, chirurg na moje prekvapenie povedal, ze jeho praca skoncila a nasleduje samoliecba. Zapal je vylieceny a nechcet sa pekne "zarezava" na svoje miesto. Teraz si mam nejaky cas mocit nohu v repiku a ked nechet dorastie, mam ho strihat vzdy len dorovna. Dufam, ze moja liecba bude uspesna, odteraz si davam vzdy pozor na akekolvek zakopnutia alebo poranenia prstov na nohach.

Autor: Aliss
Dátum: 12.06.2011 - 20:33

Tiez som mala s tymto dost velky problem, vlastne mam stale, prvy krat som bola u chirurga - pichol inekciu a operoval, bolo to v pohode az na tu otrasnu bolest v noci, aukurat, ze steh som si musela vybrat jeden sama (lebo zabudol), druhykrat som bola tiez, pichol mi inekciu, dako sa mi to neumrtvilo a zarezal mi trochu do ziveho, tak skonstaval, ze to nieje mozne operovat, povedala som si, ze ja tam uz nejdem a sla som ku koznej. Chirurg sice povedal, ze nie je sanca, ze to vyrastie, za dva mesiace som to mala vyrastene bez problemov, teraz si to liecim uz sama, trva to sice dlhsie ale je to bez stresov.

Autor: Alenka
Dátum: 14.06.2011 - 13:01

Ak sa aplikuje lokalna anesteza spravne, tak nie je mozne, aby si nieco citilia. Ja som bola u Dr. Belovica v Ustave Lekarskej kozmetiky. Robil mi obidva palce a odvtedy mam pokoj. Predtym som sa roky trapila, trhali mi nechty okrutne ma trapili. U neho som nic necitila a som zdrava.

Autor: lucia E-mail
Dátum: 25.06.2011 - 20:04

Ja som tento problem mala cca. 7 rokov. Nemohla som sa toho zbavit, operovali mi to 6x a anesteza nezabrala ani raz, potom mi ju ani nedaval. Bolelo to strasne, mala som zapalene maso, tkanivo, musel mi cely prst obrezat, stastie, ze som nemala zapalenu kost. Som sa najprv bala s tym ist k lekarovi, ale potom som sa prekonala a keby som isla skor, nemusela som tak trpiet. Povedal, ze si to mam mocit v repiku, ale ten mi to cele len zhorsoval, len som si to cistila alpou. Teraz uz par rokov mam pokoj, ale musim davat pozor, aby som nezakopla a ked si striham necht. Mne to operoval chirurg v seneckej poliklinike, sice to bolelo a bol drsny, ale zase velmi rychly.

Autor: ferci 2020
Dátum: 07.06.2011 - 11:10

Pekny den, ja som mal tiez problem so zarastanym nechtom, ale od kedy chodim k pedikerke do Narodneho tenisoveho centra, salon ARRIA, tak to mam vyriesene. Na zaciatku som tam chodil kazdy druhy den, aby sme to preliecili, bo som to mal zapalene, ale uz je to ok. Pravidelne si kvapkam aj zmakcovac nechtov, znacka GEHWOL (kupil som si to u nej, ale videl som to uz aj v lekarni), aby som mal pruzne nechty a aby mi to zase nezacalo vrastat. Uplne super.

Autor: julka
Dátum: 06.06.2011 - 22:08

Dobry den, aj ja mam velke problemy so zarastajucimi nechtami. Po 1. krat som mala polovicu nechta. Po 2. krat som mala cely a po 3. som mala tiez cely. Je to bolest. Pomozu aj kupele napr. repik. Chirurg ma posiela na operaciu nechtoveho lozka, no bojim sa, ci mi nevyrastie zly, alebo ziaden necht. Ak o tom nieco viete, napiste mi prosim. Dakujem

Autor: Mário Baláž  E-mail
Dátum: 08.07.2011 - 19:08

Dobrý deň, máte problémy so zarastajúcimi nechtami? Bolí vás to a neviete čo s tým? Ak máte zarastený necht a je to bolavé a hnisavé, neriešte to hned chirurgom, každý chirurg je nekompromisný, bud vyreže mäso, alebo strhne celý necht, každým strhnutím sú nechtové ložka poškodené, na liečbu stačí Pitralon (voda po holení), čo dokonale vysuší ranu a spraví na nej chrastu, ktorá po čase odpadne a na zápaly odporúčam biele víno aplikovať na postihnuté miesto 3-krát denne a o pár dni máte po problémoch so zarastajúcimi nechtami.

Autor: majci12345 E-mail
Dátum: 05.06.2011 - 19:48

Nedávno som mal zarastený necht a poriadne to bolo zapálené a hnisavé. Odporúčam bolavé miesto si natierať mastičkou proti zápalu nech to ústupi a po pár dňoch si dať postihnuté miesto do studenej vody, priložiť zmrznutý kapesník na postihnuté miesto, čím si to umrtvite, akonáhle nič necítite môžte necht bezpečne vystrihnúť a tak sa zbaviť bolesti, neodporúčam ísť k chirurgovi pokým to neni nevýhnutné!

Autor: Daniel E-mail
Dátum: 13.05.2011 - 22:11

Taktiež už vyše roka trpím nesmiernou bolesťou zarastajúcich palcov na nohe, no dnes u mňa nastala maximálna bolesť, na pravom palci. Nedokazal som skoro vôbec chodiť. Hneď ako som sa dostal k internetu som objavil množstvo komentárov, no ja som potreboval rýchlu úľavu (ktorá sa okamžite dostavila). Dal som si horúci kúpeľ a následne som sa dal na strihanie zarastenej časti palca. Bolesť bola neznesitelná, no akonáhle som odstrihol zarastajúcu časť palca okamžite sa mi uľavilo. Už by som kludne zvládol aj športovať. Doporučujem. :)

Autor: Miska
Dátum: 09.05.2011 - 17:55

Dobrý deň. Chcela by som Vás veľmi pekne poprosiť o radu. Mám problémy s nechtami na palcoch na nohách. Obidva mi zrazu zmenili farbu a začali vyrastať. Bola som s tým u kožnej lekárky. Dala mi na to nejaký sprej a že časom to prejde, povedala mi, že tie nechty utrpeli šok, že možno mi niekde postúpali poriadne po nich a ani o tom neviem. No už to mám vyše roka a vždy keď mi jeden necht odumrie alebo neviem ako by som to mala nazvať, začne mi rásť nový a takto to ide dokola. Som už z toho na nervy. V lete sa chystám na dovolenku a chcela by som to dať nejako do poriadku, keďže to nevyzerá pekne, nemôžem si obuť ani sandálky. Veľmi pekne Vás prosím, pomôžte mi ak viete ako. Ďakujem.

Autor: Beba
Dátum: 26.04.2011 - 16:03

Dnes som bola na chirurgii, kde mi ten necht vystrihli. Neboli to, iba ta injekcia na zaciatku. Trvalo to asi 10 minut. Zajtra idem este na prevaz. Nie je to nic strasne, nebojte sa, ulavi sa vam :)

Autor: marek E-mail
Dátum: 03.05.2011 - 15:34

Ahoj, kde v KE si bola, ja mam tiez ten problem a chystam sa, len neviem, kde to robia najlpesie.

Autor: JAN E-mail
Dátum: 09.09.2011 - 10:56

Mas pravdu, neni to nic, tiez som bol, ale bat sa mozes vysledku, lebo je to este horsie ako to bolo. Bol som este v novembri minuleho roku, presne 22.11. a daval som si predpisanu mast plus repikovu kupel, a doteraz to je take ako pred operaciou, aj ked si uz davam len tu predpisanu mast.

Autor: Barcaaa
Dátum: 06.02.2014 - 17:51

Trochu sa mi uľavilo keď píšete že to nebolí ale potrebovala by som vedieť že za koľko ten necht vyrastie : /

Autor: Erika
Dátum: 24.04.2011 - 22:49

Dobrá rada nad zlato! Tak neviem, či je rozdiel ako prídete k zarastaniu nechtov, ale mne sa to stalo, keď som si liečila mykozu nechtov, veľmi mi pomohli 3 kvapky Tea Tree manuca rosalina do vody, je to olej od firmy JUST, močiť nohy ráno aj večer cca. 10 min. a potom aj natrieť krémom, volá sa tak isto, hlavne oddeliť nechet od lôžka, ja som si tam dávala vatu poctivo každý deň, výsledok? - konečne po troch mesiacoch obujem aj lodičky.

Autor: Laura
Dátum: 12.04.2011 - 17:20

Ľudkovia, chcela som sa poradiť, či okrem skalpela existuje aj iná pomoc, a keď to tu tak čítam, tak vidím, že ja ešte nie som na tom až tak zle ako mnohí, čo tu píšete. S vašich skúseností mi behá mráz po chrbte. Ak môžem prispieť aspoň takouto radou, čo som si všimla sama na sebe, že keď mám obuté príliš tesné topánky vpredu a teda prsty príliš stlačené k sebe, tak vtedy sa mi to objavuje, aj teraz na treťom prste na ľavej nohe a celú noc som nespala od bolesti. Okolo pol štvrtej som vstala a namazala som si to octanovým krémom. Teraz ma to už bolí menej. Takže určite je lepšie vyhýbať sa takým tesným topánkam. Ja som bola vždy zvyknutá chodiť skôr športovo a keď takto z času na čas musím dať na nohy niečo nóbl, tak to potom takto končí. Dúfam, že tá octanka úplne zaberie a nebude treba rezať, lebo ja na takéto zákroky nemám odvahu. Jednému známemu doktorovi som to ukázala a ten mi hneď povedal, že treba ísť za chirurgom. Ale to len cez moju mŕtvolu, tam ma nikto nedostane! Doteraz mi v takýchto prípadoch vždy pomohla tá octanka, tak snáď ma nesklame ani teraz. Pa

STRÁNKOVANIE
začiatok | 2 | 3 | 4 |

 

REAKCIA NA ÚVODNÝ PRÍSPEVOK

Meno:

E-mail:


email nie je povinný

Upozornenie, prečítajte si!

  • Používajte medzery, čiarky, bodky, nerobte gramatické chyby.
  • Nepíšte všetko veľkými písmenami, nepoužívajte vulgarizmy.
  • Vetu začnite veľkým písmenom, ukončite bodkou, otázku otáznikom.
  • Prečítajte si pravidlá prispievania. Príspevok by sa mal podobať na slušný list.
TEXT PRÍSPEVKU

Kliknutím na tlačidlo "Odloslať" súhlasím s pravidlami prispievania.