REKLAMA

 

REKLAMA

 

ZDIEĽAŤ TÚTO STRÁNKU NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

 

Posudková komisia - invalidný dôchodok

« naspäť na zoznam tém
Autor: rastislav  E-mail
Dátum: 06.03.2010 - 14:21

Dobrý deň môj otec ide v stredu na posudkovú komisiu , kde by mali rozhodnúť o invalidnom dôchodku , z dôvodu dlhodobej maródky a podanej žiadosti na soc. poisťovňu. Platil si aj dobrovoľné poistné a poberá za maródku peniaze , doktor mu chce prerušiť maródku z dôvodu , že ide na posudkovú komisiu a mala by byť maródka prerušená .Je to potrebné prerušiť maródku alebo môže ďalej maródovať-jeho stav je vážny, hoci ide k posudkovej komisii ? Alebo si každý robí čo chce ? Ďakujem za radu.

Reagovať na úvodný príspevok

najstaršie hore najnovšie hore

STRÁNKOVANIE
začiatok | 2 |

Autor: johny E-mail
Dátum: 06.07.2015 - 12:34

Prosím mam s touto diag. nárok na invalidný? A kolko je to percent. Ďakujem.
Signifikantná foraminálna stenóza v L5-S1bilat. , viac vľavona podklade protrúzie, extrúzie disku výraznej
spondylartózy a spondylolistézy I. st. Mayerdink, kompresia foraminálneho priebehu L5 bilt. , viac sin. , relatívna bilat. , preforamiálna
a pravostrnná paracentrálna stenóza v L4-5 na podklade protrúzie a extrúzie disku. Rozvinuté osteochondrózy diskov L4-S1 gr. III

Autor: sisa 11 E-mail
Dátum: 29.06.2015 - 20:26

Ahojte. Prosim vás pomože mi niekto ? Dnes som bola na posudkovej a DR. mi uznala len 30 % a že je to nič ma to význam odvolat sa ? ak áno kedy ? do 7 dní a kde hned na tom istom mieste, stačí nejaký text, že teda nesuhlasím s daným ohodnotením a žiadam o prehodnotenie či je na to nejaké tlačivo ? prosím odpíšte mi niekto. Dakujem.

Autor: Viera
Dátum: 30.06.2015 - 10:40

Dobrý. Sisa, nap. mi na email: viera415@gmail.com.Poradím Vám.

Autor: Tibor
Dátum: 09.04.2015 - 22:27

Posudkoví lekári-niektorí vyžaduju nemožné, aby vobec priznali ID. Mal som možnosť to zažiť už 10 rokov... daju najviac 35% aby človek nedostal dochodok aj ked má diagnozy

Autor: maria Godányová
Dátum: 07.05.2015 - 16:13

Som 32 rokov liečiná na psychiku Bola 4x v Pezinku, na liečenie vo Vyšnych Ružbachoh. Marodovala som 2 roky stav sa nezlepšik. Mám nárok na invalidny docsodok?

Autor: maria Godányová
Dátum: 07.05.2015 - 16:17

Mám 52 dokov Som liečená na psychiku už 32 rokov. 4x som bola v Pezinku. Kupeloch Vyšné Ružbachy, Marodovala som aj 2 roky vkuse. Mám nárok na invalidny dochodok ?

Autor: Peter
Dátum: 19.02.2015 - 18:11

Peter
Piskami vusiach, us2roki, mamtinitus, mamnaroknainvalidni, dakujem

Autor: maruška
Dátum: 12.03.2015 - 20:28

Ahoj. Poradi nam niekto. Manžel sa 2 krat liečil z rakoviny. Znižili mu invalidny na 60percent a sme dali odvolanie. Krajsky sud zrušil rozhodnutie okresneho posud, lekara a vratil spát na posudenie. Znova sme boli na posudeni okresnym lekarom a ten zase nechal tych 60percent. Je to normalne že sud niečo zruši a lekar to ignoruje, Co mame ešte urobit aby sa manželovi vratil cely dochodok, Dakujem

Autor: doktor Mengele
Dátum: 05.04.2015 - 10:21

Už 11 rokov (Jedenásť) mám to isté. Súdy 3 krát vyhraté, rozsudky právoplatné, bol prizvaný i znalec, vyjadril sa za plný DI. Posudkári stále len ČID, resp. 65 % a nie plný DI. Posudkový lekár nič neuznáva, sú to zväčša zamestnanci SP a k tomu poberajú i starobný dôchodok. Konflikt záujmov ako vyšitý. Namiesto pokoja a ďalšej liečby či rekonvalescencie ponúkajú prácu. Tak ako ich vzor posudkového lekárstva doktor smrť Mengele. Prácu alebo plyn.
Neostáva Vám nič iné, len sa dookola po "vyhratom" súde a po skrivodlivom posudku lekára zase odvolať. Ak to bude viackrát, obráťte sa na ombudsmanku a na Min. práce dajte návrh na predbežné prerokovanie návrhu na náhradu škody podľa zákona č. 514 / 2003 Z. z. o zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone verejnej moci. Za každý polrok 1000 €.

Autor: gabika
Dátum: 15.03.2015 - 13:59

Tintus sa da preliecit zazvorovym odvarom a cibulovym pripadne med a zazvor nechat vyluhovat v hrnceku. Pit rano a vecer. Na dezinfekciu ust a nosnej dutiny pouzivajte ustnu vodu dontodent, jej blahodarne ucinky pocitite aj v usiach.
Odporucam aj cvicenie s krcnou chrbticou.

Autor: Peter
Dátum: 19.02.2015 - 18:03

Peter
Mamobojstranuhluchotu, mam, narok, nainvalidni. dakujem

Autor: marcela vlasakova
Dátum: 13.02.2015 - 07:23

Moj a adresa marcela vlasakova hlavna 245 VINODOL 95106

Autor: marcela vlasakova
Dátum: 13.02.2015 - 07:25

Cakam odpoved

Autor: dana
Dátum: 04.02.2015 - 14:54

Maja najlepšie Vám poradia spolupacienti na tomto fóre
>link<

skopírujte si tú adresu do príkazového riadku.

Autor: Maja
Dátum: 03.02.2015 - 21:05

Dobrý deň. Chcem sa opýtať, či má niekto skúsenosti s priznaním invalidného na ulceróznu kolitídu. Je to celoživotné ochorenie. Neviete na kolko bodov to hodnotia?

Autor: Iveta E-mail
Dátum: 20.01.2015 - 14:51

Dobrý deň, chcem sa spýtať či mam narok na invalidný dochok s diag. F40. 1, F41. 0 s agerofobiou, pretože už marodujem 1rok aj 9 mesiacov. Ďakujem Iveta

Autor: tena
Dátum: 13.01.2015 - 10:53

Dobry den chcela by som vedietči nemam narok na cely dochodok ked mam operovane križe 2005 a v novembri mi operovali krčnu chrbticu davali mi umelu platničku mam priznane iba 45percent doktorka mi povedala že mi možu zvyšit od 5 -10 percent. čo mam robit mam sa ovolat. ved už mam 58 rokov. a vedlajšie choroby tiež mam dost

Autor: SONA
Dátum: 05.01.2015 - 13:15

MAM NAROK NA INVALIDNY DOCHODOK PRI DIAGNOZE F32. 2 A ODPRACOVANYCH 34 ROKOV.

Autor: Mariana
Dátum: 01.02.2015 - 17:08

Ano mas narok na id, ja si ho teraz vybavujem s 32, 2-33, 3

Autor: NN
Dátum: 22.02.2015 - 23:24

Na základe čoho? To, že si ho vybavujete Vy - ešte neznamená, že má na to nárok aj SONA z 05. 01. 2015.
Len tak mimochodom - doba odpracovaných rokov s tým nemá nič spoločné.

Autor: saritdobry vecer boa
Dátum: 31.03.2015 - 19:28

Dobry vecer ja som si tak isto podala na id predvolali ma mam dg f. 33. 2a dali mi 35% bodov cize podla nich som zdrava a ja som sa odvolala predvolali ma zase na posudkovej komisii a tam mi povedali ze nemam narok len na 35% a podali na krajsky sud bola som aj na krajskom sude oni ze vraj tam nedavaju percenta a liecim sa aj na tlak aj na srdce no neviem ked sa zase odvolam ci mi daju aspon ciastocny id prosim poradte mi co dalej som na pn.. Uz rok a Odkazova

Autor: Dáša Kyselová E-mail
Dátum: 04.01.2015 - 20:07

Som po stabilizačnej operácii chrbtice, menili mi dve platničky a vkladali šesť šrob. po operácii som 14 mesiacov a stále ám problémy s bedrami, momentálne mi pichajú GUNU, ale bálenie ide stále od bedier dole nohami, pália ma členky a ruky, vypadáva mi z nich a nemôžem nosiť ťažšie veci ani robiť určité pohyby, bola som s rukai aj na ogtopédii, tami mi dali dvakrát obstreky a protizápalové lieky, moc to nepomohlo, mám alergickú astmu, vysoký tlak, dnu, a operovanú štítnu žľazu, taktiež mám za sebou art. opráciu pr. ramenaa ženských orgánov, trpím strednou depresiou. skúsila som ísť aj do práce, vydržala som dva mesiace, trpli mi nohy a nevládala som pre bolesti. Poberám inv. dôchodok 55%, po roku mám kontrolu na pk, môžem požiadať o zvýšenie inv. dôchodku.
ďakujem za odpoveď, prajem všetko dobré
Dáša kyselová

Autor: Marika
Dátum: 12.12.2014 - 15:29

Na Slovensku sa majú dobre len cigáni. Všetci majú vysoké dôchodky a nikdy nerobili. Človek, ktorý celý život robí a nechá svoje zdravie v robote, ten buď nemá nárok na invalidný dôchodok, alebo len smiešnych 41-42=. hanba posudkovým lekárom, aké rozdiely robia medzi cigánmi a bielymi. Kto je vlastne diskriminovaný? !

Autor: Anna
Dátum: 16.12.2014 - 22:04

Mate pravdu. Na Slovensku sú diskriminovaný len biely. Cigáň, keď ide na pohotovosť, tak nemusí zaplatiť poplatok, ale bieli ho musí. Tak isto aj u ostatných lekárov - hneď ako prídu k ambulancii už ich berú. Nečakajú do radu.

Autor: roman E-mail
Dátum: 13.01.2015 - 09:01

Aka diskriminacia voči romov choroba si nikoho nevibera.

Autor: ingrid E-mail
Dátum: 17.06.2015 - 02:07

Ja som sa mordovala ohladom syna 2 roky a to ma detsku mozgovu obrnu no ale ked som videla ako nasi cierny dostavaju peniaze len za to ze jdno oko ma krivsie ako druhe tak to ma nastartovala az tak ze som zavolala novinarku k nam dom a vsetko vyrozpravala a napodiv dalo sa vsetko aj pan riaditel sam sa ohlasil a mam opatrovatelsky prispvok na mojho syna a teraz je rad odskodne

Autor: Marika
Dátum: 12.12.2014 - 15:28

Na Slovensku sa majú dobre len cigáni. Všetci majú vysoké dôchodky a nikdy nerobili. Človek, ktorý celý život robí a nechá svoje zdravie v robote, ten buď nemá nárok na invalidný dôchodok, alebo len smiešnych 41-42=. hanba posudkovým lekárom, aké rozdiely robia medzi cigánmi a bielymi. Kto je vlastne diskriminovaný? !

Autor: MARIA
Dátum: 18.11.2014 - 18:44

Nechápem prečo sa musí prerušit PN-ka, ked si chcem požiadat o invalidný, ked nie som práce schopná! alebo keby sa to dalo vybavit skôr, lebo to trvá aj 2. mesiace kým vas predvolajú a vobec ich nezaujíma z čoho má človek vyžit! ved takéto veci sa majú riešit už predtým ako človek ukončí PN aby mal z čoho platit učty... aby sa vedel zariadit! to vám socialka nepovie dopredu že vám ten invalidný neschvália a väčšine veru neschvália! a potom zasa sa rieši odvolanie to sú dalšie mesiace atd... až kým neprasknú nervy ludom a nakoniec to vzdajú, lebo ich to nebaví!. ale robia chybu! nemali by to vzdat pokial su si vedomý svojej invalidity!. socialka to zneužíva vo svoj prospech lebo vie že vela ludí to vzdáva, čo je na škodu!.

Autor: Maja
Dátum: 03.02.2015 - 20:56

PN sa nemusí ukončiť ak si žiadate o invalidný... ja si žiadam tiež a nemusela som ukončiť PNku... Máte to na sociálke aj napísané, že môžete žiadať aj ked ste PN a ak vám priznajú invalidný tak od toho dátumu vám oni sami automaticky ukončia PN... A to mi povedala aj moja obvodná aj na sociálke a ešte aj známa, ktorá robí na sociálnej poisťovni...

Autor: Alena
Dátum: 15.11.2014 - 01:58

Dobrý deň. Po roku poberania invalidného dôchodku by som chcela podať žiadosť na jeho prehodnotenie, pretože mi priznali len 45%. Stav sa mi výrazne nezlepšil, no nie som schopná vykonávať žiadnu prácu, pretože som stále v liečení a beriem silné kortikosteroidné lieky a injekcie, od ktorých mi býva často zle. Mám nádej, že mi dôchodok zvýšia?

Autor: Joshua Jozef K. E-mail
Dátum: 08.11.2014 - 20:13

Moji mily. Je vam skoro škoda namahy o invalidny dochodok za súčasnej vlády, korupcie jak v zdravotnictve, socialnej piisťovne, policie a v súdnictve. Pokiaľ idete k LPK, nieste sympaticky lekárke vykonavajuca, LPK a nepridete tam s tučnou obalkou, na všetko za udnite. Aj keby ste hlavu maly pod pazuchov. Ja od roku 2008 mám podanu žiadosť a dodnes nieje ukončená. Diagnoza: Chronicky VAS polytopný s max. V CaLS chrbtici, Cervikobrachialny sybdrom vertebrogenny CB a LS chrbtici dľa RTG, Multietažové prodruzie diskov C / 4 až C6 / 7, Poruchy statodynamiky celej chrbtice, Chronicka gastritída, HP pozit-eradikačná th, Ulceroidná lézia repylorického antra žaludka MK, Nephrolithiasis l. sin Stp. Opakovaných renálnych kolikach. Stp. ESWL 1. sin-BHP, Stp. TE a APE, Osteochondroza C5-7, spondylotické zme, y v LS chrbtici. Diabetes mellitus 2 typ, algická forma, Monoklonálna gamapathia, Extirpacia útvaru lymfón pod pravou lopatkou. Ulceroidná lezia MK dispenzacia na onkologické pracovisko. Fragmenty dermy a tukové tkanivo, Catarakta senilis comp o. u. po operacii 3. 11 a 10. 11. 2014 dalšia ma čaká. Ešte že žijem. Žijem z davky v hmotnej nudze vo výške 62, 50€ mesáčne a štát a nikoho nezaujima, že mám odpracované 39 rokov a 262 dni. Tak sa žije na Slovensku medzi zlodejami a skorumpovanými uradnikmi, jak v sociálnej poisťovni, tak na súdoch, pomicia aj vláde.

Autor: Majka
Dátum: 09.11.2014 - 20:29

Plne s vami súhlasím sú to darmožráči ktorí neposudzujú invaliditu ale presnečne opak kolko môžte ešte odrobit a odviest štátu! pre nich sme všetci zdraví len tí čo donesú obáločky sú na tom lepšie. človek sa tam musí doplazit a aj tak nie ste dostatočne invalidný lebo ste sa tam doplazil po svojich tak možte aj robit! NA SLOVENSKU TO JE BOHU ZIAL TAK!

Autor: Kamila
Dátum: 26.08.2014 - 11:53

Väčšina operácií chrbtice / najviac však drieková / končí na invalidnom lebo je to velké obmedzenie a chrbticu ako takú v zamestnaní potrebuje každy z nás. ale len málokto si to vie vybavit, bud je to preto že sa nechce zo štátom tahat za nos alebo pre iné dôvody... niekto skončí po op. na vozíčku a niekto zasa je v pohode. nie je operácia ako operácia, niektorá skončí lepšie, zákrok sa podarí a niekomu len uškodia. Ale ako sa majú cítit ludia ktorí sú naozaj velmi zle a problémy pretrvávajú a niekedy sa mi zdá ze ani lekári im neveria a posudkový už tobôž NIE. Nemajú z čoho žit a nikoho to nezaujíma, ved posudkový majú svoje platy a majú teplé miestečko. Ved čím menej invalidov, tým lepšie platené. Niekedy sa mi zdá ako keby to išlo z ich platu. ved všetci normálny ludia čo si odrobili svoje roky a platili do soc. systému a takto zle dopadnú tak majú nárok na to aby ich štát aj podporil! a nie presne opačne, čím viac robíš h... o dostaneš! Je potrebné aby tento sorumpovaný štát týchto ludí trošku podporil, či už vládzu na seba robit alebo sú na tom horšie. Odvody platíme všetci bez výnimky!

Autor: helena skorecova E-mail
Dátum: 18.08.2014 - 15:28

Marodujem s krcnou chrbticou, mam osteoporozu, osteochondrozy. bolesti ramena mozem na to marodovat

Autor: invalid
Dátum: 27.06.2014 - 22:16

Marodku neprerušovať! to by bola velka chyba

Autor: Viera
Dátum: 27.06.2014 - 15:38

Ako postupovat ak si chcem podat žiadost o invalidný. Mam najskôr zájst na socialku alebo mam oznamit obvodakovi čo chcem urobit? dik.

Autor: Mikláš.Jozef E-mail
Dátum: 13.05.2014 - 15:19

Autor: jozef: 29. 4. 2014 som bol predvolany na posutkovu: Na posudenie invalidneho, lebo doteraz som posudeny, len na 55% a pritom mám tri diagnozi : Maju mí operovat miecu, operovat srdce a operovat cele prave koleno klb aj puzdro : a pritom ma posudili len na pedesiatpet percent a že môžem ist pracovat. tak mi pevedala pani. Hargašova: posutkova : A ešte mi povedala že však mi na urade prace pracu najdu. Ako vidiet že ti ťudia na ich miestach vôbec nezažili čo jeto prapustenie z prace. : Ved že pravda že žiju z našich dani: A tak som dal odvolanie a znova mi pán posutkovi povedal to iste čo ta pani : A tak to išlo na súd a sud im nariadil aby brali do uvahy všetky diagnozi a aby ma tak aj posudili. A tak som bol 29. 4. 2014 znova predvolany a tam se kemne posutkovi choval ako nejakemu odpadlikovi. Lebo bola predemnou uneho pani podepierajuc se o francuskych paliciach a vyšla od neho plačuci. A tak som tam vošiel ja a ta arogancia proti mne to se neda opisat. len se tvaril ako že mne vidi poprve. jeho moje diagnozi nezaumali on se ani nesnažil to čitat. a ked som se ho spital či ma ohodnoti tak mi povedal že on ma posudzovat nebude, že som to nemal davat na súd a že nech ma posudi súd. Potom som sa spital že žčoho mám žit tak mi povedal, že jeho to nezajima a tak som odešiel von. Lebo semnou lomcovala zlost a tlak mi stlačal srdce, že som si musel vonku striekat nitrogricelin. A tak to mám ľudiže na spravnich miestach. Ale keby se jednalo o jeho rodinu tak všetky prostrietky použije len aby mali žčoho žit. Dobre sa im žije znašich dani. : Jozef: Ja bych navrhoval aby posudzovala obvodna z posutkovov čo chodi k obvodnej lekarke ved oni su vostiku stim pacientom. a nie nejaky šibrikan čo jakživ nevidel pacienta. to ako kebych išiel posudzovat ako je chora pani ministerka. ved jeto proti logike. :

Autor: jozef E-mail
Dátum: 21.11.2014 - 10:45

Ahoj. Chcem sa ta spytat, ze ako si potom dopadol. Ked to nemas stale vyriesene, tak by som ti poradil, ze obrat sa znova na sud a tam im povedz ze su zaujaty voci tebe a ziadaj o posudenie tvojho stavu v inom okrese a povedz aj to co si tu tiez napisal, ze neznaju ta len preto lebo si to dal na sud. Poziadaj sud o to. Aj ja som tak spravil a vyslo to, tak ti drzim palce aby ti to vyslo.

Autor: jano E-mail
Dátum: 11.03.2014 - 08:08

Dobrý deň, ja by som sa chcel spýtať jednu vec. O dva týždne idem na kontrolnú prehliadku po dvoch rokoch pred posudkovu. Chcel by som vedieť, že koľko percent je za diagnózu f10. 7-poruchy psychiky a správania zapríčinené úžitok alkoholu, sociálna a neskoro nastupujúca psychoticka porucha, a f32. 2-ťažká hlboká depresia bez psychotickych porúch, dakujem

Autor: lina
Dátum: 15.05.2014 - 20:10

Ty si si prepil zdravie a ešte berieš invalidný dôchodok z našich daní? Mal by si si platiť sám celú liečbu a lízať labu.

Autor: anna
Dátum: 23.05.2014 - 11:30

Presne tak!

Autor: renata E-mail
Dátum: 25.10.2014 - 18:56

To fakt prepil si zdravie a ešte to sem dá to je sila treba Vám zobrať a nie dať !

Autor: Milo
Dátum: 16.12.2014 - 12:21

Nám zoberú aj orgány z tela bez ohľadu na to, čo sme vyhlásili do zdravotnej karty. Pečeň transplantujú za milióny prednostne ožranom.

Autor: xx
Dátum: 25.06.2015 - 14:31

V tomto štáte majú nárok na invalidný dôchodok iba cigáni

Autor: daniel E-mail
Dátum: 22.06.2013 - 06:33

Mam arteroznu hypertenziu, dlhodobo min. registrovanu uz cca 5. r. a teraz po mozgovej mrtvicke s ciastocnym ochrnutim nohy. znizena gestikulacia a motorika. Ake bude hodnotenie komisie, vie niekto?

Autor: Soňa
Dátum: 04.06.2013 - 13:27

Môžem požiadať o invalidný dôchodok, ak sa 12 rokov liečim na stredne ťažkú depresiu spojenú s panickou poruchou ak som nemaródila ... som živnostníčka a samo-živiteľka a z maródky by som nevyžila, tak keď mi bolo veľmi zle pomáhala mi v práci - obchode mama, mám šancu dostať aspoň čiastočný invalidný dôchodok? Ďakujem za odpoveď.

Autor: katarina
Dátum: 09.04.2013 - 08:50

Dobry den. Ja sa chcem opytat ci mam narok na invalidny dvochodok, uz bude rok, ze som vypisana na tieto diagnozi, M058, F41. 2 amam 53 rokov. A na kolko percent. Vopred DAKUJEM za inf.

Autor: Kika13
Dátum: 07.04.2013 - 20:20

Dobrý večer chcem sa opýtať či pri diagnozach :
-STP operácia meningeomu cerebri femor 1. sin
-koren sy S1 recid. rezid. 1. dx s ťažkou poruchou statodynamiky
-sacrum arcuatum
-coccygodynia
-migrenozna cefalea
-neurogenna tetania
-spondyloartosis cerv.
-polytopný chron. recid. VAS poruchou statodynamiky osoveho aparátu
-chondrosis C3-7
-M. hypetronicus II / WHO / kolís. hodnoty TK
-Stp FP v min, paroxyz sin. tachykardii, KES dysrytmia
-Stp. TE, APE, VCHE, LSK preliathiazu
-PHS 1. dx petmagna
-depresívna porucha, epizoda ťažkej depresie
-astma bronchiale v liečbe
-porucha imunity humoráolnej v triede IgA
-chronická gastritída
Chcela by som sa opýtať na kolko percent su tieto diagnozy a či mám narok. Podávam si druhý raz žiadosť lebo mi v juny uznali len 30percent... dakujem za vyjadrenie sa... som už 8 mesiac na PN

Autor: tidi
Dátum: 20.11.2012 - 20:14

Ja som vo vozíku, chôdza nemožná už 4 roky a plný id zmenili na polovičný, s tým, že som zdravá. Tak isto nemám nárok na príspevky z úradu práce. Nech mi to niekto vysvetlí!

Autor: jožo
Dátum: 27.06.2014 - 09:09

Tak je to keď sme chceli demokraciu a teraz sa nevieme ozvať, na komunistov sme nadavali

Autor: Anka
Dátum: 25.02.2012 - 22:28

Bola som pred posudkovou komisiou vo veci priznania inv. dochodku. Mam problemy s chrbticou, osteoporozu, robili mi aj redresiu obidvoch ramien a taktiez nemozem otocit sa do prava, huci mi v uchu, lekarka mi povedala, ze mi to tlaci z krcnej chrbtice a preto aj obcas slabsie pocujem. Dali mi na to vsetko 30 bodov. Posudkovy lekar mi povedal, ze na 1 rameno sa pocita 25 bodov, ja som mala robenu redresiu na obidve ramena. Postupoval spravne?

Autor: Kacer E-mail
Dátum: 14.11.2012 - 21:21

Ani ja nechápem. Mám presne to isté, úraz na krčnej chrbtici, zmeny na 4 či 6 stavcoch, osteroporóza, spondylóza, koksatróza, ruka a rameno mi trpne, zároveň mám bolesti a dali mi len 10 bodov, že RTG nález sa neposudzuje! Neurológ ma posiela na operáciu... 25bodov som dostal na krvný tlak zo zmenami na očnom pozadí. Pekne ďakujem... RTG sa dokázalo iba to že nesimulujem a to nestačí.

Autor: tana
Dátum: 24.02.2012 - 12:17

Dobry den, chcem sa opytat, pred rokom mi bol priznany ID 50 percent na stredne tazku astmu (ta je v tabulkach ohodnotena od 30-50 percent). Od septembra 2011 uz mi diagnostikovali tazku astmu (od 60 percent). Mala som v januari posudkovu kontrolu, kde mali vsetky moje predchadzajuce vysetrenia k dispozicii. Ale opat mi dali 50 percent. Je mozne, ze posudkova komisia nepostupuje podla tabuliek, podla ktorych sa maju riadit? Chystam sa odvolat, ale zaujimalo by ma, podla coho posudkovy lekari vobec hodnotia zdrav. stav. Dakujem.

Autor: tana E-mail
Dátum: 20.04.2012 - 20:14

Aj ja mam stredne tazku astmu a dali len 40%. A to mam k tomu jeste obstrukciu pluc a celorocnu alergicku nadchu. Co vsetko ste predlozili este, ked Va priznali tych 50%? Mam aj problemy s klbami a chrbticou.

Autor: silvia E-mail
Dátum: 24.01.2014 - 20:49

Dobrý deň, aj ja mám astmu a ako ste postupovali pri ID?
Komentovali ste to najskôr z alergológom alebo obv. lekárom. Ďakujem.

Autor: Štefan Dorko
Dátum: 17.02.2012 - 18:13

Na Slovensku som 50% invalidný dôchodca. V Čechách som uznaný na 30% a nedostávam žiadný peňažný príspevok. Toho času som na PN no z Českej strany nedostávam zase žiadny peňažny príspevok, hoci nemám ani sociálne minimum. Prosím Vás o radu, čo mám v danej situácii robiť.

Autor: INA  E-mail
Dátum: 01.07.2014 - 20:17

DOBRY VECER REAGUJEM NA VAS PRISPEVOK TAK ISTO SOM NA ID. OD ROKU2008 NAKOLKO SOM UZNANA U NAS NA 60% V CECHACH MA UZNALI NA 30% A NEPOBERAM Z CIECH ZIADNY PRISPEVOK A U NAS POBERAM 55EUR DOCHODKU S TYM ZE Z CIECH MI MAL IST HLAVNY DOCHODOK JA SOM BOLA AJ NA SUDE V BRNE A NIC SA NEZMENILO A Z COHO MA CLOVEK ZIT LEN NA LIEKY KTORE MUSIM BRAT JE MALO 55EUR KTORE BERIEM DNES NIET SPRAVODLIVOSTI AKO KEBY SME MI MOHLI ZA TO ZE SA NASE STATY ROZDELILI CESI MAJU INE KRITERIA NA POSUDENIE ZDRAVOT. STAVU A U NAS INE TIEZ BY SOM PROSILA O RADU NA KOHO SA OBRATIT V DANEJ SITUACII.

STRÁNKOVANIE
začiatok | 2 |

 

REAKCIA NA ÚVODNÝ PRÍSPEVOK

Meno:

E-mail:


email nie je povinný

Upozornenie, prečítajte si!

  • Používajte medzery, čiarky, bodky, nerobte gramatické chyby.
  • Nepíšte všetko veľkými písmenami, nepoužívajte vulgarizmy.
  • Vetu začnite veľkým písmenom, ukončite bodkou, otázku otáznikom.
  • Prečítajte si pravidlá prispievania. Príspevok by sa mal podobať na slušný list.
TEXT PRÍSPEVKU

Kliknutím na tlačidlo "Odloslať" súhlasím s pravidlami prispievania.