Logo zariadenia Salzer s.r.o., pediatrická ambulancia - MUDr. Miriam Salzerová
  • (2)
Altevita Logo
Otestuj sa, ako sa vyznáš v zdravej strave a vyhraj balík zdravých maškŕt od ALTEVITA
Hrať kvíz

Otváracie hodiny

  • Pondelok


    Poradňa 13.30 - 15.00
  • Utorok

  • Streda


    Poradňa 8.00 - 8.30, 13.30 - 14.30
  • Štvrtok

  • Piatok


    Poradňa 12:15 - 13:15
  • O zariadení

Popis zariadenia


Pomôžeme Vám a Vašim deťom, ako čo najskôr vyzdravieť. 

Pani dokorka Miriam Salzerová a sestrička Janka Tomčíková.

Zaradenie

Všeobecný lekár - deti a dorast
, Typ: Ambulancia
Nachádza sa v zariadení

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Ďalších ambulancií: 9

Pokračovať na: Personál a vybavenie


Vytlačiť

Lekári

  • MUDr. Miriam Salzerová

Sestry

  • Janka Tomčíková

Typ


Neštátna
Súkromná

Poisťovňa


DÔVERA ZP [24]
VšZP [25]
Union ZP [27]

Ostatné


Parkovanie
Bezbariérový prístup

Jazyk


anglický
nemecký
český
slovenský

Pokračovať na: Hodnotenia


5

Hodnotilo 2 používateľov

5 Hviezdičiek

4 Hviezdičiky

3 Hviezdičiky

2 Hviezdičiky

1 Hviezdička 

- pred 6 mesiacmi

Pani "doktorka" ma toho vela a preto, ked chcete poradit ohladom dietata, vam povie, ze mate ist za svojou lekarkou a zlozi telefon.

Odpoveď od zariadenia: Presne ako ste napisali, pocas pandemie sa pacienti naucili nechodit do ambulancie s miernymi priznakmi ochoreni, tym padom stupol nasobne pocet telefonickych konzultacii. Popri velkom mnozstve osobnych vysetreni v ambulancii je tym padom aj velky pocet nezodvihnutych hovorov. Nikdy sa vsak nestalo, ze ak uz personal ambulancie telefonat zodvihne, bude neslusny, ako pisete. Musime riesit pripady, ako napr. 4 neodpovedane hovory z toho isteho cisla za 15 minut a pri zodvihnuti po piatom volani sa rodic pyta co ma robit, kedze dieta ma zyvsenu telotu 37,8st. Samozrejme, najprv si vypocujeme kritiku za nezdvihanie hovorov. Budeme velmi radi, ak pacienti pochopia aspon scasti atributy dnesnej prace detskeho lekara a budu sa snazit aspon na chvilu vzit do jeho situacie. Lekar je povinny pochopit pacienta pri kazdom jednom pripade, inak mu nedokaze pomoct. Bez vzajomnej ucty a respektu Vasmu dietatu nepomozeme ani my a ani Vy. Dakujeme za pochopenie.
  • (5)
Dávid Barčák - pred 2 rokmi

Pridať recenziu:

Pred pridaním recenzie Vám odporúčame sa prihlásiť / registrovať, aby ste boli notifikovaný, ak Vám lekár/zariadenie odpovie

Update cookies preferences