Logo zariadenia Ušno-nosovo-krčná ambulancia - MUDr. Mária Balejíková
  • (7)

Otváracie hodiny

  • Pondelok

  • Utorok

  • Streda

  • Štvrtok


    Audiometria-iba objednaní pacienti
  • Piatok

  • 11,30-12,30 plánovaní pacienti/naslúchadlá,ošetrenia,prevencie.../.t.
  • O zariadení

Popis zariadenia


Ambulancia poskytuje ORL starostlivosť o deti a dospelých s použitím moderného prístrojového vybavenia,vykonávame drobné chirurgické zákroky,prideľujeme naslúchacie aparáty,ponúkame komplexnú starostlivosť o pracovníkov na pracoviskách s rizikom hluku aj s liečbou.K vyšetreniu je potrebné doporučenie od obvodného lekára a časenka, ktorú  vydávame o 7,15 hodine denne okrem štvrtka. Na plánované odbery, ošetrenia,prefuky, vydávanie receptov časenka nie je potrebná, ale na kontrolné vyšetrenie potrebná je.V čakárni je oznam o približnom časovom rozmedzí pre jednotlivé časenky., ako aj na časenke je približný čas, kedy časenka príde na poradie. Ak pacient nedodrží časové rozhranie, nezaručujeme jeho vyšetrenie, lebo počas jeho neprítomnosti zoberieme nasledujúcu časenku alebo pacienta bez časenky.Časenkovým systémom sa snažíme docieliť , aby pacient nečakal dlho v čakárni na vyšetrenie, po obdržaní časenky sa môže vzdialiť a vrátiť sa na čas, ktorý je pre jeho  časenku približne naplánovaný.Ďakujeme . 

Zaradenie

ORL ambulancie - ušné, nosné, krčné
, Typ: Ambulancia

Pokračovať na: Personál a vybavenie


Vytlačiť

Lekári

  • MUDr. Mária Balejíková

Sestry

  • Heráková Michaela

Ostatný personál

  • Ing. Linda Maršová

Typ


Neštátna

Poisťovňa


DÔVERA ZP [24]
VšZP [25]
Union ZP [27]

Ostatné


Parkovanie
Bezbariérový prístup
Príjem nových pacientov

Jazyk


nemecký
maďarský

Pokračovať na: Hodnotenia


3

Hodnotilo 7 používateľov

5 Hviezdičiek

4 Hviezdičiky

3 Hviezdičiky

2 Hviezdičiky

1 Hviezdička 

  • (1)
- pred 9 mesiacmi

Prosim vas, ten system caseniek, to co vas ako napadlo? To som nikde nevidel. Ten kto chce byt prvy musi dojst pred 6 rano a ten uz caka hodinu a pol dve, stvrty, piaty ale 3 hodiny. Nikde som v zivote necakal 3 hodiny kde neboli casenky. Lebo ten clovek asi na hodinu nepojde naspat do roboty. Fakt za ten system by ste si zasluzili medajlu. Keby tam niekto otvori ambulanciu este jednu tak by ste skrachovali s takymi casenkami. Ukazte mi kde pred doktorom stoji o 6 rano desat ludi a posledny ani casenku nedostane lebo nanho nevyjde.

  • (1)
- pred rokom

Nepríjemný prístup sestričky, ktorá nevie komunikovať slušne a to by mala mať správanie na úrovni si myslím ako zdravotná sestra! Ďalšia vec aby ma oslovila hej ty si sadni si sem a podobne? Začne mi týkať bez toho že by sme si potikali mi príde neslušne. Deti na základnej škole majú lepšie správanie ale v poriadku moja prvá skúsenosť bola veľmi negatívna a myslím že posledná.

Odpoveď od zariadenia: Vážený anonym. Ospravedlňujeme sa za tykanie, asi ste vyzeral /a veľmi mlado a nepredpokladali sme, že máte viac ako 15 rokov.Keďže pracujeme s deťmi, ľahko môžeme k tykaniu skĺznuť, na čo si dáme v budúcnosti pozor. Vy si však nabudúce ,prosím,opravte pravopisné chyby, keď budete písať na nás kritiku. Aj deti na základnej škole by mali vedieť pravopis,nie to ešte dospelý človek, ktorý ani nemá odvahu sa podpísať.
  • (1)
- pred 5 rokmi

Veľmi nepríjemne ma prekvapilo nepríjemné povýšenecké správanie pani lekárky, ktoré kopíruje aj sestrička. Včera počas dňa som začala pociťovať bolesť v uchu, ktorá neustúpila ani po "babských radách" a spreji z lekárne ( kde mi výslovne povedali, že so silnou bolesťou ucha mám ísť neodkladne k ušnému lekárovi). Po poloprebdenej noci som ráno navštívila túto lekárku a jej reakcia byla : "Prečo ste si nedala analgetiká a nejaké kvapky a nepočkala. Namiesto toho hneď ráno utekáte k lekárovi. Ste dospelá žena a nie dieťa!" "No uvidíme, čo tam máte!" --- a mala som tam zápal... Ďakujem pekne za takéto služby, keď roky platím zdravotné poistenie ako zamestnanec a k lekárom chodím naozaj keď si neviem pomôcť bylinkami a voľne dostupnými liekmi. Som veľmi nespokojná s takýmto prístupom - po odbornej aj ľudskej stránce!

  • (5)
Zuzana Belcáková - pred 5 rokmi

Veľmi ustretovy prístup, ďakujeme

  • (5)
Marcel Kostal - pred 5 rokmi

Podla recenzii na Lekar.sk som tam isiel s malou dusickou, ale podla mna pani doktorka bola uplne super - mila a profesionalna. Ziadny negativny pristup k pacientovi ani nic podobne.

  • (4)
Eva K - pred 6 rokmi

Podla recenzii som nic extra neocakavala, ale bola som prijemne prekvapena. Profesionalna pani doktorka, ochotne si vypocula a vsetko vysvetlila. Nemam co vytknut, bola som spokojna.

  • (4)
Lenka Dubanová - pred 6 rokmi

ORL lekárka

Pridať recenziu:

Pred pridaním recenzie Vám odporúčame sa prihlásiť / registrovať, aby ste boli notifikovaný, ak Vám lekár/zariadenie odpovie

Update cookies preferences