Logo zariadenia Lekáreň PharmaSvit - Mgr. Gabriel Hamar
  • (4)

Otváracie hodiny

  • Pondelok

  • Utorok

  • Streda

  • Štvrtok

  • Piatok

  • O zariadení

Lekári

  • Mgr. Gabriel Hamar

Typ


Štátna

Ostatné


Parkovanie
Bezbariérový prístup
Platba kartou

Pokračovať na: Hodnotenia


5

Hodnotilo 4 používateľov

5 Hviezdičiek

4 Hviezdičiky

3 Hviezdičiky

2 Hviezdičiky

1 Hviezdička 

  • (5)
František Drozd - pred 3 rokmi

Su skveli, miki, poradia, a maju super otvaraciu dobu...

  • (5)
Patres BassLine - pred 4 rokmi

To Pajroman Pane veľmi ma mrzí Vaša frustrácia, mali by ste sa možno zamyslieť aj nad sebou, popisujete tu nejakú skúsenosť z Vášho pohľadu a sám ani len netušíte, čo ste asi po pracovníkov lekárne chcel. Z popisu Vašej situácie usudzujem, že Váš ošetrujúci lekár vykonal alebo nevykonal určitý postup / proces tak, aby vám následne mohol lekárnik vydať liek / pomôcku. Lekárnik Vás na to zrejme upozornil, ale Vy ste to prijal zrejme tak ako to popisujete vo Vašej recenzii. Lekárnik nie je a nikdy nebol povinný riešiť pacientove povinnosti s jeho ošetrujúcim lekárom! Pacient ktorý potrebuje pomoc, chodí k lekárovi, ten mu následne na jeho problém vystaví recept "e-recept" a pacient ak si je istý, že si lekár splnil svoju povinnosť, zájde si do lekárne pre lieky / pomôcky. Osobne sa mi stáva často krát to, že po príchode do lekárne mi lekárnik oznámi že nemám žiaden recept. Lekárnikovi sa poďakujem a idem si vyriešiť problém s lekárom ktorý na mňa zabudol. Má to jedno ponaučenie! Už nikdy neodchádzam od lekára skôr, kým mi predo mnou nevypíše e-recept. Od vtedy sa mi to už nestalo. Ja som pacient a ja potrebujem lieky. Lekárnik je len výdaj mojich medikamentov :) Na pracovníkov v lekárni PHARMASVIT nemôžem povedať krivého slova, milé usmievavé dievčence, a ich pán nadriadený je vtipný pohodový mladík! Na margo toho Vášho popisovania, kto je ako arogantný. Nevážite si zrejme ženy ako také "určite by sa vám snažili pomôcť" zrejme ste bol arogantný a drzý, tak na tu máte. A zodpovedný farmaceut? Čo Vám mal asi tak na to povedať. V zahraničí? Nič v zlom ale tam im zdravotníctvo funguje iným spôsobom. Tam lekár vie čo je jeho povinnosť, lekárnik vie čo je jeho povinnosť a pacient odchádza spokojný. A tu? Pacient dohliada na lekára či mu vypísal recept a či dal to čo dať mal. Chudák lekárnik, ktorý potom musí trpieť nasratých PACIENTOV!

  • (5)
Martina Vidlárová - pred 4 rokmi

Veľmi milý personal ochotný komunikovať na osobnej báze s promtnosťou a odbornos[ou mňa presvedčili a cestou z ba sa vždy rada zastavím vďaka že ste🍀a držím paste v dalšom období m

  • (5)
Ferdinand Godiska - pred 7 rokmi

Veľmi spokojný,kvalitný personál! Diky!!!

Pridať recenziu:

Pred pridaním recenzie Vám odporúčame sa prihlásiť / registrovať, aby ste boli notifikovaný, ak Vám lekár/zariadenie odpovie

Update cookies preferences