Viktor Roth
- pred 2 mesiacmi (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)
Nepríjemná sestrička. Výmenný lístok od všeobecného lekára z minulého mesiaca nezobrala, vraj si mám vypýtať nový. Informácia, ktorú tu uvádzajú, že "od 1.júla 2015 objednanie vopred na presný termín už nie je možný", je tiež neplatná. To, že sa jednalo o (podľa ich definície) urgentný stav s bolesťou ucha a straty sluchu, ju už nezaujímalo.
Odpoveď od zariadenia: Ďakujem za Váš čas venovaný hodnoteniu a kritike. Som si vedomá, že sa nedá vyhovieť každému podľa jeho predstáv, aj toho, že nie je v mojej moci zmeniť Váš pocit krivdy, ale snažím sa vziať si ponaučenie.
Vzhľadom k tomu, že vo Vašom hodnotení sa nachádzajú skreslené a nepresné údaje, dovoľujem si pripnúť k nim vysvetlenie, aby naši pacienti v budúcnosti vedeli podobným nedorozumeniam predchádzať.
Organizácia práce a chodu ambulancie sa deje podľa môjho rozhodnutia, sestrička v každom prípade len plní moje inštrukcie, ktoré vychádzajú z reálnych skúseností, ako si prácu na ambulancii optimalizovať.
Citujem z hodnotenia: "informácia, ktorú tu uvádzajú, že "od 1.júla 2015 objednanie vopred na presný termín už nie je možný", je tiež neplatná"...
v skutočnosti na stránke ZZZ.sk máme uvedené, že "Od 1.júla 2015 objednanie vopred na presný termín ZA POPLATOK už nie je možný"...túto informáciu si treba vysvetliť tak, že na termíny objednávame, ale presný termín nevieme zaručiť, a hlavne to, že poplatok za termín nie je podľa zákona od 1.júla 2015 povolený. Poskytujeme len orientačné termíny, bez poplatku, cca o 2-4týždne.
Podobne dokonca nemáme poplatok ani za to, ak niekto termín má, ale nepríde naň, a ani ho neodhlási a zaberá tým miesto pre ďalšieho pacienta. Považujem to za nekorektné, ale bohužiaľ, nevieme s tým nič spraviť.
Ťažkosti, na ktoré si pacient pýta od obvodného lekára výmenný lístok "minulý mesiac" neviem považovať za urgentný, život ohrozujúci stav. Ak sa niekto dokonca vyjadrí, že ani nie kvôli tým ťažkostiam aktuálne prichádza, mám právo pýtať nový výmenný lístok. K tomuto by som ešte chcela pripnúť informáciu, tiež uvedenú na stránke ZZZ.sk : "v prípade plnej čakárne a nášho termínového kalendára si vyhradzujeme právo neprijať do poradia nie akútnych pacientov prichádzajúcich po 9,00hod."
Pacientovi v tom prípade navrhujeme prísť na druhý deň ráno do 9,00hod., alebo vyhľadať inú ORL ambulanciu, najmä ak v našej ambulancii vyšetrený nikdy nebol. Najvhodnejšie je osloviť lekára podľa rajonizácie a miesta bydliska.
Pacientov kolabujúcich, krvácajúcich ani dušných domov bez vyšetrenia neposielame.
Ďakujem za čas, ktorý ste venovali prečítaniu mojej reakcie.
S pozdravom.
Csaba Németh
- pred 1 rokom (Recenzia doposiaľ nebola overená poskytovateľom služieb)
Chem sa poɗakovať pani doktorke,sestričke za profesionalny prístup k práci a pacientovi.Pomohi mi nasmerovanín na správnu cestu...Velká vďaka
Odpoveď od zariadenia: Ďakujeme (((: