K lekárovi - Králinskej som sa objednal deň pred cez lekár. systém za 10€ na presný čas - podľa inštrukcií sestričky. Prišiel som na stanovený čas 0930, no musel som čakať vyše hodiny - 1035, napriek tomu, že predošlý pacient ambulanciu opustil krátko pred 10:00 hodinou. Následne som sa rozhodol zaklopať slušne zaklopať a opýtať, na čom som dostal otázku: "Či sa niekam ponáhľam". Po mojej odpovedi, že som si predsa len zaplatil konkrétny čas mi panie v ambulancii nevrlo povedali, že to je len prednostné zobratie pred ľuďmi s časenkami ( podľa toho čo som zistil, je objednanie a prednostné zobratie na stanovený čas viac-menej to isté, ide iba o jazyk). Počas celého vyšetrenia, ktoré (podľa mňa) lekárka vykonala nedbanlivo a surovo (používanie jedn. nástrojov na kontrolu ucha) sa ku mne správili nevrlo a agresívne - ako keby som ich ako pacient obťažoval? Zopakujem, že počas celého vyšetrenia som sa správal pokojne a slušne som pani doktorke vysvetlil čo ma trápi - dokonca som na mobile suploval jej nefunkčný systém a ukazoval jej použité kvapky z lekárne - nevedela totiž, čo obsahujú! Na konci mi potichu vytlačila recept, napísala správu - sám som sa musel na konci pýtať ( vo dverách) čo mi vlastne je a ako vážne je moje ochorenie. Lekárke sa odporúčam vyhnúť oblúkom, rovnako aj jej sestričke, podľa ktorej som sa náhlil ( to som sa dozvedel počas toho, čo so miešala kávu :) )