Otváracie hodiny

  • Pondelok

  • Utorok

  • Streda

  • Štvrtok

  • Piatok

  • Len na objednávky
  • O zariadení

Lekári

  • MUDr. Vanda Przewlocka , PhD.

Typ


Súkromná

Poisťovňa


Bez poisťovne

Ostatné


Príjem nových pacientov

Pokračovať na: Hodnotenia


4.67

Hodnotilo 3 používateľov

5 Hviezdičiek

4 Hviezdičiky

3 Hviezdičiky

2 Hviezdičiky

1 Hviezdička 

  • (5)
Dasa Gregus - pred 3 mesiacmi

Dakujeme sikovnej pani pedikerke a uzasny pristup pani Mudr.Chribikovej...odporucam 👍👍👍

  • (4)
Katarina Mrvova - pred 3 mesiacmi

Do kliniky Frais chodim uz priblizne 3 roky, bola som tu uz na niekolkych zakrokoch, a celkovo sa da povedat ze som spokojna. Pani doktorky, ako aj kozmeticky a sestry su velmi mile a profesionalne, vzdy sa snazia poradit, nikdy sa mi nestalo ze by ma tlacili do niecoho len aby zarobili, prave naopak, casto som prisla s tym ze mam zaujem o konkretny zakrok a oni mi odporucili podobny, pre mna vhodnejsi a dokonca aj lacnejsi. Naozaj su velmi pro-klientski. Co by ste vsak mohli zlepsit, je urcite trening pre pracovnikov recepcie a nejakym sposobom zabezpecit kvalitu servisu na tejto strane. Vacsinou je recepcia prvym touch pointom (kontaktom) s klientom a musim povedat ze pre mna tato komunikacia bola vo vacsine pripadov problematicka. Chodim tam ako na klavir, a vkuse ma nevedia najst v systeme, alebo mi nevedia najst kartu, alebo som mala duplikatne karty, alebo mi povedali ze na botox mam prist o pol hodinu skor lebo treba naniest krem, ja na to ze urcite nie lebo som uz na botoxe bola, oni ze niee urcite sa mylim ja. Inokedy boli na mna neprijemne, inokedy arogantne, inokedy ma ignorovali a bavili sa medzi sebou, inokedy mi poplietli termin. Mohla by som pokracovat lebo tych kiksov bolo tak strasne vela. Je to skoda, lebo moje skusenosti v ordinaciach boli vzdy skvele. Avsak kontakt s recepciou, ci uz nazivo, ci uz cez emaily alebo telefonaty bol vacsinou velmi podpriemerny z pohladu kvality zakaznickeho servisu. Ked niekde nechavam dobrovolne stovky eur, clovek tak nejak ocakava ze sa k nemu budu spravat s uctou a respektom, a tak nejak “v bavlnke”. Kvalita zakaznickeho servisu podla mna velmi napoveda o urovni a leveli prestize daneho zariadenia. Tieto zazitky z repcie podla mna zbytocne podminovavaju celkovy dojem z vasej kliniky. Drzim vam palce, verim ze na tom popracujete.🌸

  • (5)
Zuzana - pred 10 mesiacmi

Ďakujem úžasnej pani gynekologičke, ktorá bola veľmi zhovievavá aj k pacientovi ako som ja- vystresovaná žena s plyšákom v ruke:D Na klinike som odpadla, všetci sa o mňa starali a upokojovali ma.. ak hľadáte odborníkov tak jedine sem❤️ Ďakujem ešte raz

Pridať recenziu: