Logo zariadenia Špeciálne pomôcky - ADROS, s.r.o.
  • (1)
  • O zariadení

Popis zariadenia


Špeciálne pomôcky - AAK komunikácia, hardvér, softvér na ľahšie ovládanie počítača, asistenčné technológie, príspevok na pomôcku na www.specialnepomocky.sk.
 
Dodávame:

 1.  Prístroj na bezdotykové ovládanie počítača (Tobii PCEye očná navigácia, IntegraMouse Plus, Quha Zono, SmatNav, a iné).
 2.  Prenosný osobný počítač, stolový počítač, dotykové zariadenie, tablet, ntb.
 3.  Špeciálny program pre AAK (augmentatívna a alternatívna komunikácia).
 4.  Program na hlasový výstup (Grid 3,  Communicator 5 Gold a iné).
 5.  Program Gaze Viewer na lepšie zhodnotenie kognitívných úrovní klienta.
 6.  Program SymWriter, Boardmaker (Mayer Johnson) na tvorbu a tlač komunikačných tabuliek.
 7.  Program ClaroRead pre dyslektikov a dysgrafikov.
 8.  KobaSpeech hlasový syntetizér, slovenský hlas Laura, maďarský hlas Mariška.
 9.  Edukačný program pre MŠ, ZŠ, SŠ, ŠZŠ (Petit, Méďa, Altík, Altíkové úlohy, Alfík).
10. Asistenčná myš BigTrack, ergonomická pc myš Evolution, klávesnica BigKeys, JUMBO.
11. Scan pero C-pen, scan pero AirMarker DeLuxe, prekladač.
12. Komunikátor, tlačítko, adaptér, komunikačná pomôcka pre AAK / náhradná alternatívna   komunikácia.
13. Špeciálne upravená stolička, polohovacie zariadenie (INa, TAMpa, FROggo).
 

Vhodné využitie - diagnóza: amyotrofická laterálna skleróza (ALS), detská mozgová obrna (DMO), Rettov syndróm, Downov syndrom, spinálna svalová atrofia (SMA), vývinové oneskorenie, autizmus, mozgová príhoda (afázia), poranenie miechy (SCI), poranenie mozgu, skleróza multiplex.

Zaradenie

Denný stacionár
, Typ: Ambulancia

Pokračovať na: Personál a vybavenie


Vytlačiť

Ostatné


Parkovanie
Bezbariérový prístup

Jazyk


anglický
nemecký
slovenský

Pokračovať na: Hodnotenia


1

Hodnotilo 1 používateľov

5 Hviezdičiek

4 Hviezdičiky

3 Hviezdičiky

2 Hviezdičiky

1 Hviezdička 

  • (1)
- pred rokom

Sme sklamaní. Kupovali sme individuálne program GRID a pomôcku Tobi (zjednodušene nazvané), pri kupovaní ochota, pri technických problémoch neochota, osočovanie, obviňovanie, že nečítame návody (pričom sme ich prešli niekoľkokrát) a že si máme "nájsť IT podporu, kto by platil takúto vo firme, ... vždy je to takto, keď sa do toho zapojí zaťko" a podobné vyjadrenia. Mrzí nás neempatickosť konateľky firmy.

Pridať recenziu: