Tréning na každý deň

Tréning na každý deň
Zdroj: bigstockphoto.com

Neradi chodíte do fitnescentra? Nemáte čas na hodiny aerobiku, zumby či šlapania na stacionárnom bicykli? S knihou Tréning na každý deň (15 minút) môžete cvičiť trikrát do týždňa len 15 minút denne a dosiahnuť vynikajúce výsledky. Vytvarujte si telo a dostaňte sa do kondície s kombinovaným 15-minútovým tréningom zameraným na srdcovo-cievny systém a na posilňovanie.

Vyše 120 strán najúčinnejšieho cvičenia v domácom prostredí. Fotografie ilustrujú cvičenia krok za krokom. Môžete ísť podľa nich alebo si pustíte DVD, na ktorom sú všetky štyri programy opísané v knihe.

V úvode knihy si môžete otestovať svoje zdravie i kondíciu. Nasleduje Cvičebný program: step krok, program s loptou, program výpady ap. Tabuľky na konci každého programu poskytujú prehľadné zhrnutie všetkých cvičení a umožňujú vnímať tréning ucelene. Ide o nesmierne účinné cvičenia s posilňovaním s podrobnými inštrukciami, tipmi a vysvetleniami.

Každý program sa začína trojminútovou sériou zahrievacích cvičení, ktoré postupne naberajú na intenzite. Nasleduje hlavný program, ktorý uzatvára dvojminútový strečing, ktorý ponaťahuje celé telo.

V knihe nechýba ani kapitola Často kladené otázky, v ktorej sa dozviete, ako si zautomatizovať cvičenie a zvyknúť si naň. Či cvičíte poriadne, bezpečne a ak je to vyčerpávajúce, čo treba robiť. Autorka ponúka aj Tipy na úspech a Anatómiu cvičenia – na vyobrazenom tele vidíte všetky svaly a svalové skupiny, a k tomu cviky, ktoré sú na tieto partie zamerané.

Na základe dotazníka PAR (pripravenosť na fyzickú činnosť) si otestujete kondíciu. Dozviete sa aj o zaujímavých mýtoch ako napríklad – nafúknu sa vám svaly dvíhaním činiek? Sú aeróbne cvičenia najúčinnejším spôsobom, ako schudnúť?

Celkovo sú programy v knihe Tréning na každý deň (15 minút) zostavené z cvičení v stoji, pri ktorých sa spaľuje viac kalórií a spevňujú sa kosti.  Neoceniteľná príručka, ako sa dostať do formy a vyformovať si telo.

Autor článku: Vydavateľstvo Ikar

Dátum zverejnenia: