Pravidlá štíhlosti

Pravidlá štíhlosti
Zdroj: bigstockphoto.com

Nečudujte sa, ak sa vám v záplave zmätočných informácií a rozporuplných rád nepodarí schudnúť alebo si udržať dosiahnutú hmotnosť.  V knihe Pravidlá štíhlosti vám obľúbený tréner celebrít a cvičiteľ jogy i fitnes Bob Harper ponúka jednoduché a účinné zásady chudnutia, rady ako sa zbaviť neovládateľnej chuti na sladké a presolené jedlá, a k tomu všetkému viac ako 90 receptov na štíhlu líniu.

Bob Harper je vyhľadávaný tréner celebrít a hviezda reality šou The Biggest Loser. Vydal niekoľko kondičných dévedéčok, z ktorých sa stali bestsellery, jeho meno nesie rad výživových doplnkov a internetový fitnesklub. Vo svojej knihe popísal 20 pravidiel štíhlosti, vďaka ktorým konečne zhodíte nadbytočné kilá – bez ohľadu na to, či sa chcete zbaviť dvoch kíl alebo niekoľkých desiatok.

Jeho pravidlá sú jednoduché a nespochybniteľné. Vďaka nim prestanete byť závislí od spracovaných potravín (vrátane presladených a presolených jedál), začnete žiť novým, zdravým štýlom a docielite štíhlu líniu.

1. PRAVIDLO:         Pred každým jedlom vypite veľký pohár vody – nijaké výhovorky!

2. PRAVIDLO:         Nepite vysokokalorické nápoje         

3. PRAVIDLO:         Pri každom jedle prijímajte bielkoviny – alebo zostaňte hladní a mrzutí

4. PRAVIDLO:         Obmedzte príjem bielej múky a obilnín

5. PRAVIDLO:         Denne skonzumujte 30 až 50 gramov vlákniny

6. PRAVIDLO:         Každý deň – naozaj každý – jedzte jablká a bobuľové ovocie       

7. PRAVIDLO:         Po obede neprijímajte nijaké sacharidy        

8. PRAVIDLO:         Naučte sa čítať informácie na obale a budete vedieť, čo jete

9. PRAVIDLO:         Prestaňte odhadovať veľkosť porcií a stanovte ju správne – navždy

10. PRAVIDLO:       Bez sladidiel vrátane umelých          

11. PRAVIDLO:       Bez bielych zemiakov                       

12. PRAVIDLO:       Bez mäsa jeden deň v týždni            

13. PRAVIDLO:       Zabudnite na rýchle občerstvenie a vyprážané jedlá

14. PRAVIDLO:       Doprajte si bohaté raňajky                

15. PRAVIDLO:       Pripravujte si vlastné jedlá a aspoň desaťkrát do týždňa sa stravujte doma                       

16. PRAVIDLO:       Zakážte si slané potraviny     

17. PRAVIDLO:       Jedzte zeleninu – jednoducho to robte!

18. PRAVIDLO:       Do postele si líhajte hladní               

19. PRAVIDLO:       Dbajte na kvalitný spánok                

20. PRAVIDLO:       Raz do týždňa si naplánujte výnimočné jedlo

Bob Harper v knihe Pravidlá štíhlosti rozoberá každú jednu zásadu a pridáva rôzne tipy a triky. Ako na falošné fritovanie, čím sladiť alebo čo môže byť a čo musí byť organické. Ktoré sú najchutnejšie zdroje vlákniny? Akými zásadami sa riadiť pri nákupe cestovín? A poznáte jednoduché tipy, ako zostanete hydratovaní?

Bobovi Harperovi pomáhal pri písaní Greg Crister, novinár, ktorý už dlho píše o vede a medicíne. Preslávil sa ako autor medzinárodného bestselleru Krajina tučných: Ako sa z Američanov stal najobéznejší národ na svete.

Viac o knihe Pravidlá štíhlosti nájdete v internetovom kníhkupectve BUX.sk.

Autor článku: Vydavateľstvo Ikar

Dátum zverejnenia: