Zdravie a improvizácia? To nefunguje!

Zdravie a improvizácia? To nefunguje!
Zdroj: bigstockphoto.com

Pri zdravom stravovaní nemôžete improvizovať. Ak si to dobre nepremyslíte, obyčajne skončíte na raňajšej porade so žemľou alebo popoludní s misou sladkostí. A dobré úmysly sú preč. A pribudnú vám akurát tak kilá navyše. Expertka na výživu Lauren Slaytonová preto radí – urobte si plán, myslite na všetko dopredu a ak držíte diétu, dobre si ju prichystajte. Všetky rady a tipy vložila do jednej knižky s názvom Malá kniha štíhlosti.
 

Lauren Slaytonová je uznávaná poradkyňa v oblasti výživy. Prišla s jednoduchým plánom, s pomocou ktorého raz a navždy ovládnete svoje chute a získate nielen vysnenú postavu, ale najmä zdravé telo a vyrovnaného ducha.
„Vo svojej knihe uvádzam stratégie a rady, ako sa pri dodržiavaní diéty vyhnúť tým najbežnejším nástrahám.“  Lauren už pomohla desaťtisícom žien obísť tie dokola omieľané prekážky v diétach – prácu, rodinu, spoločenské akcie, sviatky... – a vyhrať nad nim.

V poslednom desaťročí vypracovala individuálne plány výživy pre tisícky klientov a nech už boli od seba akokoľvek odlišné, každé ďalšie poradenské sedenie začínam svojimi hlavnými princípmi, či tým, čo nazývam „Desať krokov k štíhlosti“.
Zabudnite na neustále sa opakujúce a často si odporujúce informácie o výžive či stravovaní, čo vám víria v mysli. Nastal čas veci zjednodušiť. Ak si zostavíte vlastných „Desať krokov k štíhlosti“, pripravíte sa na úspešné chudnutie.
 

10 krokov k štíhlosti


Malá kniha štíhlosti ponúka množstvo tipov a samozrejme 10 krokov k štíhlosti. Pozrite si aspoň tieto dva, ktoré rozhodne prospejú vášmu zdraviu i postave.


1) Bielkovinové raňajky do dvoch hodín po zobudení
Nie každý je hladný hneď, keď sa zobudí. Je fajn pred jedením chvíľu počkať – ale nie príliš dlho. Ak čakáte s jedením pridlho, poklesne vám hodnota cukru v krvi a neskôr cez deň vás bude trápiť hlad. Ak sa tak stane, už to nemôžete dobehnúť, pretože aj keď sa najete, budete sa cítiť nespokojný. Časovanie je pri chudnutí skutočne jeden z najpodceňovanejších prvkov. Na začiatku každého dňa tvrdo dodržiavajte dvojhodinové pravidlo: ak vstanete o siedmej, raňajkujte do deviatej.
Proteín pomáha ovládať žiadostivosť a apetít.

2) Užívajte výživové doplnky omega-3 mastné kyseliny a vitamín D
Nemyslím si, že by väčšina zdravých ľudí mala brať denne celé hrste vitamínov. Pri správnom stravovaní to nie je potrebné. Predsa som však toho názoru, že dva výživové doplnky by mal brať takmer každý: sú to omega-3 mastné kyseliny a vitamín D. Pravdepodobne ste počuli, že omega-3 mastné kyseliny sú prospešné pre srdce a pôsobia protizápalovo, ale pre osobu dodržiavajúcu diétu je najdôležitejšie, že omega-3 mastné kyseliny zvyšujú lipolýzu – odbúravanie tuku uloženého v tukových bunkách (v preklade to znamená, že pomáhajú odbúravať tuk alebo „centimetre“). Berte aspoň 1000 miligramov omega-3 denne.

Viac vitamínu D znamená viac leptínu. Rozhodujúcim faktom je, že pri nízkej hladine vitamínu D chudnutie neprebieha tak rýchlo. A ešte je tu aj bonus. Vitamín D pomáha regulovať náladu a celkovú duševnú pohodu. Rýchlejšie chudnutie vyvoláva lepšiu náladu. Určite si teda doprajte dostatok vitamínu D (1,000 – 2,000 IU denne).

O všetkých krokoch a ďalších tipoch a radách sa dozviete v novinke Malá kniha štíhlosti.

Autor článku: Vydavateľstvo Ikar

Dátum zverejnenia: