12 september 2015 je medzinárodným dňom pozitívneho myslenia

12 september 2015 je medzinárodným dňom pozitívneho myslenia
Zdroj: bigstockphoto.com

Hlavnou myšlienkou tohto dňa je  zvýšenie povedomia ľudí o účinkoch pozitívneho myslenia  na zdravie a život človeka. Optimizmus vplýva na dĺžku života, znižuje depresie, zvyšuje obranyschopnosť,  zlepšuje psychický a fyzický stav  a pod. Chcete sa cítiť lepšie už dnes? Máme tu pre vás  návod , ako si vytvoriť pozitívny deň.

10 spôsobov, ako vytvoriť pozitívny deň

1. Vnímajte a používajte pozitívne tvrdenia – čítajte si a počúvajte pozitívne správy, ktorými môžete začať meniť svoje myslenie.

 

2. Zámer – Nastavte svoje zmýšľanie a zámery každé ráno tak, aby ste mohli mať pozitívny deň. Pamätajte si, Vy si vytvárate svoj postoj/ spôsob myslenia!

 

3. Všímavosť – Zamerajte sa na jedinečnosť prítomnosti okamihu.

 

4. Prepojenie na myšlienku – Vyberte si činnosť, ktorú robíte často (telefonovanie) a spravte si z nej pripomienku, ktorá vám pripomenie myslieť pozitívne.

 

5. Vďačnosť – Vypestujte si postoj k vďačnosti, vážením si a vďakou za každodenné maličkosti.

 

6. Inšpirácia – Čítajte a pozerajte inšpiratívne materiály, ktoré vás motivujú a zdvihnú vám náladu.

 

7. Pozitívni  ľudia – Obklopte sa pozitívnymi ľuďmi. Pomôžu vám sústrediť na pozitívnô.

 

8. Láskavosť – Buďte láskaví k sebe a k tým okolo vás.

 

9. Aplikovaná viera – Verte, že každá situácia má v sebe potenciál pre rozvoj a mnohé príležitosti.

 

10. Úsmev – Usmievajte sa, keď vidíte ostatných. Dokonca aj keď telefonujete. Úsmev je nákazlivý .

Autor článku: Lucia Chlebničanová

Dátum zverejnenia: