Máte problémy? Skúste superšťavy

Máte problémy? Skúste superšťavy
Zdroj: bigstockphoto.com
Máte problémy s pokožkou, so spánkom, s nadváhou, alebo s vysokým krvným tlakom? Vieme, čo vám pomôže! Prečistite si telo a získajte späť svoje zdravé ja. Nová kniha Superšťavy ponúka 50 odborne zostavených výživných receptov na chutné nápoje, ktoré vám dodajú energiu a obnovia zdravie.

Či už sa rozhodnete dodržiavať striktný očistný program, alebo začleníte šťavy do svojho denného jedálneho lístka, táto kniha vám poskytne potrebné know-how, ako pomocou odšťavovania dosiahnuť prečistenie tela a získať energiu na ceste k lepšiemu zdraviu.

„So streptokokom a depresiami som len prežívala, a to následkom narušeného trávenia,“ spomína autorka Kara Rosen a pýta sa: „Aký je váš problém? Dna? Nízke libido? Trápi vás zápcha či neodolateľná chuť na sladké? V našej spoločnosti sa stretávame s mnohými klientmi z rozličných profesií a vrstiev, všetci však majú čosi spoločné: vedia, že pre svoje zdravie chcú pomocou štiav reštartovať svoj organizmus a vrátiť sa do formy.“

Do knihy Superšťavy vybrala problémy, s ktorými sa u klientov stretáva najčastejšie. Liečenie chorôb je drahé, tak prečo neinvestovať radšej do zdravia než do choroby a neurčiť si prioritu výdavkov. Míňate denne ťažké peniaze na kávu? Vymeňte ju za lacnejší zelený čaj a ostane vám na biopotraviny alebo vynechajte raz týždenne drink s priateľmi a za dva mesiace budete mať odšťavovač.

Trpíte napríklad nadváhou?
Ak budete robiť očistu správne, schudnete, ale na bezpečné a trvalé schudnutie musíte dodržať zmeny aj vo fáze po očiste. Chudnutie vyžaduje disciplínu. Očista šťavami je skvelý spôsob ako sa zbaviť zlozvykov a vybudovať dôveru vo vlastnú sebakontrolu. Klienti sa po očiste obvykle cítia tak dobre, že ich to motivuje udržať si tento pocit čo najdlhšie.

Aké šťavy sú vhodné?
Brokolica
obsahuje chróm, kľúčový faktor tolerancie glukózy, teda doplnok, ktorý podporuje funkciu inzulínu pri bunkovom príjme glukózy. Faktor glukózovej tolerancie pomáha dopravovať krvný cukor do buniek po jedení rýchlejšie. Chróm tiež pomáha ovládať chute a celkový apetít. Brokolica je ideálna zelenina do štiav, keďže má málo kalórií a cukru.
Grapefruit podporuje metabolizmus. Obsahuje málo kalórií a veľa vitamínu C, ktorý pomáha vstrebať chróm. V grapefruitoch je tiež veľa flavonoidov a špeciálne jednej fytolátky zvanej monoterpén, ktorý výrazne potláča pocit hladu. Podporuje tiež trávenie a stimuluje pečeň aj žlčník pri rozklade tukov.
Avokádo sa nedá odšťaviť, no skvelé je do smoothie či koktailov. Má relatívne vysoký obsah kalórií, dve tretiny z nich však tvoria mononenasýtené mastné kyseliny. Štúdie dokázali, že mononenasýtené mastné kyseliny využíva telo pri pomalom spaľovaní na energiu a pritom vyrovnáva hladinu krvného cukru.

Oveľa viac tipov nájdete v knihe Superšťavy .

Autor článku:  Vydavateľstvo Ikar
Zdroj foto: Vydavateľstvo Ikar
 

Dátum zverejnenia: