KetoMix – Recenzie a skúsenosti sú to, čo rozhoduje

KetoMix – Recenzie a skúsenosti sú to, čo rozhoduje
Zdroj: Keto Diet

Vyzerať krajšie, mladšie, štíhlejšie túži asi každý z nás. Ak ste už vyskúšali množstvo „overených“ diét a žiadna nezabrala, mali by ste sa poobzerať po niečo novom. V prípade, že túžite po lepšej postave, nechcete  však hladovať a nemáte čas na pravidelné cvičenie, vyskúšajte prípravky KetoMix. Ako je už z názvu zrejmé, ide o ketónovú (proteínovú) diétu, vďaka ktorej sa telesného tuku zbavíte aj bez hladovania. Zaujíma vás, na akom princípe táto diéta funguje, v čom je iná ako ostatné a či je vhodná práve pre vás? Čítajte ďalej. Alebo si rovno pozrite Skúsenosti a Recenzie na Ketomix.

Čo je to KetoMix a ako funguje?
Výživová poradkyňa z portálu NaseZdravie.sk vysvetľuje:  ide o ketónovú diétu, ktorej základom je nahradenie sacharidov proteínmi. Už za pár dní sa vďaka vysokému príjmu bielkovín (proteínových jedál) a zníženiu sacharidov v strave dostanete do stavu ketózy, v ktorom začne vaše telo čerpať energiu z uložených tukov. Aj bez fyzickej aktivity tak bude vaše telo chudnúť.
KetoMix diéta má tri základné fázy, ktoré ak budete dodržiavať, úspech sa dostaví. V prvom rade je to naštartovanie procesu, to znamená, že sa treba stravovať pravidelne a dodržiavať pitný režim. Podľa zvoleného programu má táto fáza 1 až 4 týždne, počas ktorých pôjde o rýchle chudnutie.

V druhej fáze treba dbať na racionálne stravovanie, teda pestovať získané zdravé návyky pri stravovaní, vhodný je aspoň mierny pohyb. Ide o približne 3 až 5 týždňov trvajúci proces.
Podstatou poslednej fázy je stabilizácia, čiže eliminácia jo-jo efektu, ku ktorému po diétach často dochádza, a postupné rozšírenie svojho jedálnička. Ak sa budete riadiť základnými princípmi zdravého stravovania, udržíte svoju váhu pod kontrolou.
Či bude diéta úspešná, to závisí len od vás, od toho, ako poctivo budete diétu dodržiavať. Všetky proteínové jedlá obsahujú látky, ktoré ľudský organizmus potrebuje.

Ako teda začať?
Prvým krokom je rozhodnutie, ako chcete proces naštartovať – začiatočníci si môžu vybrať z balíčkov rozdelených podľa dĺžky trvania/počtu kíl, ktoré sa rozhodnú zhodiť. Každý z diétnych plánov je navrhnutý tak, aby ste nehladovali a obsahuje rôzne druhy jedál. Ku každému balíčku dostanete zdarma šejker, vzorový jedálny lístok, recepty a tiež rady a tipy.

Rozdelenie balíčkov podľa dĺžky ketónovej diéty:
• Balíček na 4 týždne: 1. fáza – treba ju dodržiavať 1 týždeň, konzumujete počas nej 5 KetoMix jedál denne, povolenú zeleninu môže jesť podľa chuti; 2. fáza – dodržiava sa 3 týždne, pozostáva z 3 jedál KetoMix a 2 nízkosacharidových jedál s vysokým obsahom bielkovín. Povolenú zeleninu môžete jesť podľa chuti. V balíčku na 4 týždne nájdete 105 porcií, 5 porcií dostanete zdarma. Balíček je vhodný v prípade, že chcete zhodiť do 5 kg.
• Balíček na 6 týždňov:1. fáza – trvá 2 týždne, počas nej konzumujete 5 jedál KetoMix denne s povolenou zeleninou, 2. fáza – dodržiava sa 4 týždne, denne treba skonzumovať 3 jedlá KetoMix a 2 porcie nízko-sacharidového jedla so zeleninou. V balíčku na 6 týždňov sa nachádza 140 + 10 porcií zdarma. Zhodiť môžete vďaka tomuto balíčku do 10 kg.
• Balíček na 9 týždňov: 1. fáza – trvá 4 týždne, pozostáva z 5 KetoMix jedál denne s neobmedzeným množstvom povolenej zeleniny; 2. fáza – trvá 5 týždňov, počas nej jete 3 KetoMix jedlá a 2 nízko-sacharidové jedlá denne. V balíčku sa nachádza 155 porcií + 15 porcií zdarma. Vďaka tomuto balíčku schudnete do 15 kíl.
• Balíček na 14 týždňov: 1. fáza – dodržiava sa 6 týždňov, konzumujete 5 KetoMix jedál denne; 2. fáza –trvá 8 týždňoch, strava pozostáva z 3 KetoMix jedál a 2 nízko-sacharidových jedál a neobmedzeného množstva zeleniny. Tento balíček je kombináciou balíčkov na kratšie časové obdobie. Vďaka nemu schudnete minimálne 15 kg.

Základom je strava
To, čo najviac ovplyvňuje vašu hmotnosť, je práve strava. Výrok „ste to, čo jete“ získava pri ketónovej diéte nový význam. Instantné produkty KetoMix vyvinuli špecialisti v oblasti výživy a bielkovín a je v nich zastúpený vyvážený pomer kalórií a optimálny pomer vitamínov a minerálnych látok, nevyhnutných pre ľudské telo. Pri ich konzumácii vám nehrozí žiaden hlad, pretože budete jesť 5-krát denne. Jedlá si prichystáte do 5 minút, jediné, čo k ich príprave potrebujete, je voda. Jedlá sú chutné a sýte.

Diétny plán si musíte zvoliť podľa toho, koľko chcete schudnúť – či ide o redukciu do 5 kg, do 10 kg alebo do 15 kg a nad 15 kg. Pri redukcii do 5 kg ide o diétny plán na 4 týždne, ak chcete schudnúť do 10 kg, diétny plán potrvá 6 týždňov, v prípade redukcie do 15 kg pôjde o 9 týždňov a ak chcete schudnúť viac ako 15 kg, dostanete diétny plán na 14 týždňov.

V prvej fáze budete konzumovať 5 jedál od KetoMix, v druhej 3 jedlá od KetoMix a 2 ľubovoľné nízkosacharidové jedlá, v tretej, stabilizačnej fáze sa budete riadiť jedálničkom, ktorý dostanete.

Zloženie jedál a čím ich dopĺňať
Nemusíte sa báť, že vám strava prestane po pár dňoch chutiť – je pestrá a vyvážená. Obsahuje polievky, kaše, omelety i nápoje v rôznych príchutiach. Nachádzajú sa v nej predovšetkým sójové a srvátkové proteíny vysokej kvality, pre telo potrebné vitamíny a minerály, vláknina (glukomanán, čakanka), probiotiká (Bacillus coagulans, Lactobacillus acidophilus, Bifidobacterium bifidum), fenolové kyseliny (antioxidanty) a ľanové semienko.
Okrem pokrmov KetoMix môžete konzumovať rôzne nápoje (dovolené sú káva bez mlieka a cukru, voda, čaj bez cukru a nesladené nápoje), zeleninu, oriešky, semienka a bielkoviny v odporúčanom množstve. V prvej fáze môžete konzumovať kapustu – čerstvú i kyslú, cuketu, brokolicu, šalátovú zeleninu, kel, karfiol, uhorku, bielu papriku, baklažán, zeler, petržlen, cibuľu, cesnak, reďkovku, fazuľu, huby, výhonky, pór, fenikel, kaleráb, patizón a špargľu. V druhej fáze k nim ešte pribudne mrkva, paradajka a červená a žltá paprika. Všetku zelenina okrem mrkvy môžete aj tepelne upravovať.

Ide to aj bez pohybu
Chudnúť bez cvičenia je snom mnohých, pri ketónovej diéte ide o realitu. Hoci s produktmi KetoMix schudnete bez námahy aj bez cvičenia, pohybu by ste sa nemali s ohľadom na svoje zdravie vyhýbať. Pri diéte budete pociťovať množstvo energie, ktorú môžete zužitkovať pri športe. Vhodné sú beh, bicyklovanie, plávanie, ale aj obyčajná chôdza. Vzhľadom na nízky príjem sacharidov by ste sa mali vyhnúť intenzívnej silovej aktivite.

Dajte si pozor na...
Počas prvých dní diéty, kým si telo zvykne na nový režim, môžete pociťovať miernu únavu. Potom však únavu nahradí viac energie a lepšia nálada, ktoré sú znakom toho, že telo na diétu zareagovalo. V prípade, že únava pretrváva dlhšie, poraďte sa o príznakoch so svojím lekárom.

Pozor si dajte aj na tie najmenšie prehrešky. Lyžička cukru v káve, kúsok čokolády či obyčajné jablko môžu spôsobiť zastavenie procesu ketózy. Vrátenie sa späť do toho istého stavu zaberie potom niekoľko dní.

Napriek tomu, že je povolené konzumovať  rôzne oriešky, semienka a zeleninu, hrozí nebezpečenstvo, že prijmete viac sacharidov ako treba. Sú aj v hrášku, kukurici či varenej mrkve. Aby ste sa príjmu neželaných sacharidov vyhli, riaďte sa jedálničkom, ktorý spolu s balíčkom Ketomix dostanete.

KetoMix – áno, či nie?
Proteínovú diétu KetoMix môže držať každý zdravý človek, ktorý potrebuje či chce zredukovať svoju hmotnosť bez hladovania. Čiže každý muž či žena nad 18 rokov. To tvrdia aj recenzie a skúsenosti z praxe.

Ketónová diéta však nie je vhodná pre každého. Neodporúča sa pri ochoreniach diabetes I. i II. stupňa, Crohnovej chorobe, ochoreniach srdca, poruchách srdečného rytmu, po infarkte myokardu, angine pectoris, po mozgovej príhode. Vhodná nie je ani pokiaľ trpíte dnou, ochorením obehového systému v neakútnej fáze, ochorením obličiek, žlčníka, pečene či čriev, poruchami činnosti štítnej žľazy a onkologickým ochorením (či už v liečbe alebo do 2 rokov po úspešnej liečbe). Pozor si dajte aj v prípade, že trpíte alergiami na mlieko, sóju, vajcia, zeler, anorexiou či bulímiou, psychiatrickou diagnózou, nevhodná je aj pre tehotné a dojčiace ženy.

Vhodné a nevhodné potraviny počas proteínovej diéty
Okrem zeleniny, ktorú môžete jesť v neobmedzenom množstve, sú v rámci proteínovej diéty vhodné aj chudé mäso (hovädzie, hydina, ryby, králik) a nízkotučné mliečne produkty (jogurt, syr, tvaroh). Konzumovať nemôžete potraviny s vysokým obsahom sacharidov a tukov, teda tučné mäso, zemiaky, ryžu, cestoviny, pečivo a sladkosti. Vyhýbajte sa tiež sladkému ovociu a zelenine s vysokým obsahom cukrov.

Bude KetoMix fungovať?
Ak naozaj nahradíte jedlo potravinami od KetoMix, nielenže znížite príjem kalórií, ale aj naštartuje spaľovannie tukov. Chudnutie spočíva v jednoduchej rovnici – väčší výdaj energie ako príjem, čo je pri KetoMixe zaručené.

Vďaka zelenine vám nehrozia ani žiadne tráviace problémy. V prvej fáze sa odporúča konzumovať 0,5 kg zelenine denne, v druhej je to 0,5 až 1 kg. Snažte sa jesť pravidelne, určite jedlá nevynechávajte, nič sa však nestane, ak občas nedodržíte časovanie jedál.

Zdroj: Keto Diet

Dátum zverejnenia: