Zdravotná poisťovňa DÔVERA dnes spúšťa jedinečný projekt elektronickej pobočky. Podstatne sa tak zjednoduší, zrýchli a skvalitní kontakt poistencov s ich zdravotnou poisťovňou. Mnohé záležitosti postupne nebudú musieť vybavovať osobne na pobočke, ale na internete. Zároveň sa zlepší spätná väzba, pretože poistenci budú mať čoskoro možnosť formou elektronického dotazníka hodnotiť zdravotnú poisťovňu a svojich lekárov. Už od dnes môžu prostredníctvom internetu vyplniť formulár na hodnotenie indikátorov kvality zo zákona. „Naši klienti majú prístup k novým či vylepšeným službám a servisu na elektronickej pobočke na internetovej stránke www.dovera.sk. Onedlho predstavíme ďalšie novinky. Chceme poskytovať najširšiu paletu elektronického servisu na trhu zdravotných poisťovní,“ povedala manažérka odboru starostlivosti o klientov Aida Katonová.
Poistenci ZP DÔVERA od dnešného dňa ušetria cestu na pobočku, ak sa im zmenili údaje (titul, meno, priezvisko) na ich preukaze poistenca. Zmeny jednoducho zadajú prostredníctvom elektronickej pobočky. Poisťovňa ich spracuje a automaticky im pošle nový preukaz s aktuálnymi osobnými údajmi. Rýchlo a pohodlne si splnia aj oznamovaciu povinnosť zo zákona, pretože môžu prostredníctvom internetu editovať svoje údaje, adresu trvalého bydliska a korešpondenčnú adresu.
Elektronická pobočka takisto umožňuje jednoducho a rýchlo požiadať o vydanie rôznych dokladov ako európsky preukaz zdravotného poistenia. Poistenci môžu napísať otázku alebo námet priamo generálnemu riaditeľovi ZP DÔVERA. Pohodlnejšie sa dostanú ku kontaktom na konkrétnych zamestnancov ZP DÔVERA aj s vysvetlením, na koho sa s akým problémom obrátiť. Majú k dispozícii i prehľadné užitočné informácie – o produktoch ZP DÔVERA, takisto detailný sumár práv a povinností pri cestách do zahraničia, prehľad poskytovanej zdravotnej starostlivosti v krajinách EÚ i zoznam dôležitej legislatívy nielen v členských štátoch EÚ, EHS a Švajčiarska.
Elektronická pobočka umožňuje poistencom okrem iného prístup aj k:
• celkovej sume výdavkov za poskytnutú zdravotnú starostlivosť od začiatku ich poistného vzťahu
• podrobnému výpisu o tejto zdravotnej starostlivosti
• zoznamu poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, ktorých poistenec navštívil, spolu s dátumom návštevy a sumárom úhrad za poskytnutú starostlivosť
• údajom o naplánovanej zdravotnej starostlivosti
Ide o prvú fázu projektu elektronickej pobočky, do konca roka budú nasledovať ďalšie. Ponuka elektronických služieb ešte rozšíri o nové funkcionality. Poistenci budú napríklad dostávať SMS notifikáciu o novinkách a zrealizovaných zmenách na ich osobnom účte, budú mať k dispozícii podrobný kalendár zákonných povinností a termínov a pod. Vylepšenia sa budú týkať nielen elektronických služieb pre poistencov, ale aj pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a platiteľov poistného. Pre nich ZP DÔVERA prevádzkuje na internetovej stránke www.dovera.sk špeciálnu privátnu zónu.
Elektronická pobočka je prístupná prostredníctvom GRID karty. Vydanie karty je bezplatné. Stačí o ňu požiadať na Call centre 0800 150 150 alebo na www.dovera.sk. Karta príde záujemcovi poštou do 20 pracovných dní. Zasielaná karta nie je aktivovaná, aktivuje sa po telefonáte na Call centrum.
Autor článku: Mgr. Zuzana Horníková, PR manažér